Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@01:16:56 GMT

ورود 60 تن هندوانه شب یلدا به خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۶۵۲۶

ورود 60 تن هندوانه شب یلدا به خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی رئیس اتحادیه میوه و تره بار خراسان شمالی از ورود 60 تن بار هندوانه برای شب یلدا در این استان خبر داد.

فیروزه در گفت و گو با ایسنا، گفت: در حال حاضر 30 تن هندوانه وارد استان شده است و قرار بر این است تا 30 تن هندوانه دیگر نیز وارد استان شود.

وی ادامه داد: قیمت هر کیلوگرم هندوانه چهار هزار تا چهار هزار و 500 تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اشاره به اینکه کدو یکی از مواردی است که در شب یلدا مورد استفاده قرار می گیرد، افزود: در حال حاضر به اندازه کافی کدو در بازار موجود است و کدوهای موجود در بازار محصول داخل استان است.

فیروزه ادامه داد: سایر میوه ها همچون سیب، پرتقال، نارنگی و انار نیز به اندازه کافی در بازار موجود دارد و مشکلی برای تامین آن وجود ندارد.

وی در ارتباط با قیمت بالای گوجه فرنگی در استان نیز بیان کرد: قیمت گوجه فرنگی تا هفته گذشته در بازار 18 هزار تومان بوده است و اکنون قیمت آن شکسته و به رقم 12 هزار تومان رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی هندوانه شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود