Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@12:17:30 GMT

اکبر عبدی و مهدی هاشمی در دهه شصت!

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۶۸۰۹

اکبر عبدی و مهدی هاشمی در دهه شصت!

فیلم سینمایی «غریبه» با بازی اکبر عبدی و مهدی هاشمی پنجشنبه ۲۸ آذر برای مخاطبان آی‌فیلم در سراسر کشور روی آنتن می‌رود.

به‌ گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم سینمایی دهه‌شصتی «غریبه» این پنجشنبه رأس ساعت ۲۲ مهمان خانه آی‌فیلمی‌ها می‌شود.

«غریبه» را رحمان رضایی در سال ۱۳۶۶ کارگردانی کرده و مهدی هاشمی، اکبر عبدی، محبوبه بیات، رضا رویگری، کتایون ریاحی، حسین کسبیان، سروش خلیلی و رضا توکلی در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: بهرام پرتوی کارمند شهرداری پس از بازنشسته‌شدن احساس بطالت می‌کند. مدتی را به پارک‌نشینی و خیابان‌گردی و دیدار دوستان می‌گذراند. به توصیه اطرافیان نزد دامادش که مهندس شرکت ساختمانی است، مشغول به کار می‌شود، اما متوجه می‌شود که مدیران شرکت قصد دارند او را به کارهای خلاف بکشانند. شرکت ساختمانی را رها می‌کند و نزد برادر همسرش، پرویز، که نمایشگاه اتومبیل دارد، مشغول می‌شود. کارهای دلالی به مذاق او خوش نمی‌آید. تا اینکه بالاخره کار مورد علاقه‌اش را پیدا می‌کند.

فیلم «غریبه» پنجشنبه ۲۸ آذر، ساعت ۲۲ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعت‌های ۶ و ۱۴ روز جمعه بازپخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اکبر عبدی فیلم سینمایی مهدی هاشمی غریبه آی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ زارع گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود. 
مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.
سرهنگ زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

دیگر خبرها

  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری / براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان مقابل جنجال مهدی نصیری /براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست
  • این جاده‌ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • خاطره خنده‌دار غفوریان از اشتباه گرفتنش با اکبر عبدی! (فیلم)
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی