Web Analytics Made Easy - Statcounter

۷ پژوهشگر دانشگاه کاشان براساس اعلام پایگاه‌های ESI و WOS در جمع پژوهشگران یک درصد برتر جهان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس اعلام پایگاه‌های ESI و WOS، هفت پژوهشگر دانشگاه کاشان در جمع پژوهشگران یک درصد برتر جهان قرار گرفتند.

براساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، سیدعلیرضا اشرفی، عباس سعادتمندی و اکبر محبی، اعضای هیات علمی گروه ریاضیات دانشگاه کاشان، مسعود صلواتی نیاسر عضو هیات علمی گروه شیمی، علی قربان پور آرانی، محمد عارفی و رضا کلاهچی، پژوهشگران گروه مهندسی دانشگاه کاشان در جمع یک درصد نویسندگان برتر جهان در حوزه‌های پژوهشی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این ارزیابی با بررسی سوابق پژوهشی محققان در بازه زمانی ۱۰ ساله صورت گرفته است و در آن سه شاخص استنادات کل به مقالات نویسنده، تعداد متوسط خود استنادی به ازای هر مقاله و متوسط درصد خوداستنادی یک نویسنده به عنوان معیار‌های مهم ارزیابی مورد توجه قرار گرفته است.

طبق گزارش معاونت پژوهش و فناوری پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، دکترسیدعلیرضا اشرفی با تعداد کل ۱۹۷ مقاله و شاخص H-index معادل ۲۲، دکترعلی قربان‌پور با تعداد کل ۱۵۴ مقاله و شاخص H-index معادل ۲۹ و دکتر عباس سعادتمندی با تعداد کل ۳۷ مقاله و شاخص H-index معادل ۱۷ موفق به کسب این عنوان شدند.

براساس اعلام این پایگاه همچنین دکترمسعود صلواتی نیاسر در سه حوزه موضوعی شیمی، علوم مواد و مهندسی با تعداد کل ۶۱۹ مقاله و دکترمحمد عارفی با تعداد کل ۷۴ مقاله و دکتررضا کلاهچی هم با تعداد کل ۹۱ مقاله در جمع پژوهشگران یک درصد برتر جهان قرار گرفتند.

این در حالی است که محمد پورمحمود آقابابا، عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق از دانشکده فناوری‌های صنعتی و وحید زارع، عضو هیئت علمی گروه مهندسی مکانیک از دانشکده انرژی‌های تجدیدپذیر دانشگاه صنعتی ارومیه در جمع یک درصد نویسندگان برتر جهان در حوزه‌های پژوهشی قرار گرفتند.

همچنین ۱۳ استاد دانشگاه تبریز، براساس اعلام پایگاه‌های ESI و WOS، در جمع پژوهشگران یک درصد برتر جهان قرار گرفته اند. علیرضا ختائی در حوزه‌های موضوعی شیمی و محیط زیست، مهران صباحی، بهنام محمدی ایواتلو، وحید نورانی، سیدحسین حسینی، سیدمحمد سید محمودی، سعید زینالی هریس، ابراهیم بابایی، مرتضی یاری و کاظم زارع در حوزه موضوعی مهندسی، سیامک طلعت اهری در حوزه موضوعی مهندسی علوم کامپیوتر، جلال شیری در حوزه موضوعی علم کامپیوتر و بابک قنبرزاده در حوزه موضوعی علوم کشاورزی در جمع پژوهشگران یک درصد برتر جهان قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه کاشان پژوهشگر برتر پایگاه استنادی جهان اسلام هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۲۰ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ گرفتند

دکتر علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبان تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه می‌توانند با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور پرینت کارت را دریافت کنند.

وی افزود: داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی / شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.

کریمیان درباره آمار نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، گفت: در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

وی گفت: تاکنون بیش از ۷۲۰ هزار نفر از تعداد یک میلیون و ۱۵۲ هزار نفری داوطلبان کنکور، کارت ورود به جلسه آزمون نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ را دریافت کرده اند.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند، افزود: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

به گزارش مهر، آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸ صبح و بعدازظهر ساعت دو و نیم بعدازظهر آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و دو بعدازظهر بسته خواهد شد.

کد خبر 6086611

دیگر خبرها

  • تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • ایران در ردیف کشورهای برتر حوزه ساخت سد و نیروگاه‌های بر‌ق‌آبی
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • توسعه مزارع نوآور بهره‌ور راهکاری برای ایجاد تحول در کشاورزی
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • بیش از ۷۲۰ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ گرفتند
  • راه‌حل‌های یک پژوهشگر علوم اجتماعی برای افزایش جمعیت