Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیری با اشاره به اینکه یکی از پل های با اهمیت پل روستای کیان آباد است که تجهیزات انتقال داده شده است، گفت: تا یک ماه دیگر به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «گودرز امیری» شب گذشته (سه شنبه 26 آذر) در برنامه پیگیری شبکه خبر سیما درباره آخرین اقدامات انجام شده برای بازسازی مناطق سیل زده استان لرستان گفت: یکی از پل های با اهمیت پل روستای کیان آباد است که تجهیزات انتقال داده شده  و از فردا کار نصب پل آغاز می شود و تا یک ماه دیگر به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون عمرانی استاندار لرستان با اشاره به اینکه پل دوم پل پران پرویز استف گفت: به موازات آاماده کردن عرشه تا یکماه بعد از عید نوروز نصب می شود.

 

وی افزود: پل بابازید نیز با برنامه شش ماهه و تا پایان خرداد تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

 

در ادامه این برنامه خبری «جواد رحمتی»، معاون استاندار تبریز درباره بازسازی مناطق زلزه زده گفت: در ادامه کارهای عمرانی افرادی به عنوان یک خانوار شناسایی شدند که قرار شد در کانکس و اتاقک ها جایگزین شوند. در حوزه ساخت و ساز دائم هم برای همه افراد و افراد فرعی نیز تسهیلات در نظر گرفته شده است.

 

رحمتی با اشاره به اینکه به ازای هر واحد دام 15 میلیون تومان وام کم بهره با سود 4 درصد و 5 میلیون وام بلاعوض در نظر گرفته شده است، گفت: سرپناه موقت نیز برای دام ها در اختیار قرار داده ایم  و از روز شنبه پرداخت تسهیلات شروع خواهد شد.

 

 معاون استاندار تبریز گفت: تسهیلات لازم برای رفع زمستان به لحاظ امکانات و همراهی با مردم پرداخت می شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد خبرگزاری شبستان اردبیل طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد گودرز امیری خسارت سیل سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند

سرهنگ علیرضا ایراندوست در نشست خبری اطلاع‌رسانی برنامه‌های هفته جهاد سازندگی، اظهار داشت: از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت به عنوان هفته بسیج سازندگی نام‌گذاری شده است و در این هفته اقدامات صورت گرفته توسط جهادگران معرفی و رونمایی می‌شود.

وی افزود: پروژه بزرگ آبرسانی استان قم که از طریق قرارگاه امام حسن (ع) اجرا شده بود و ما نیز معین اجرایی آن در قم بودیم در ۱۸ اردیبهشت در روستای بیدهند و کرمجگان افتتاح می‌شود، همچنین در این روز پروژه دو کاربری سالن ورزشی و حسینیه روستای ویریج که با مشارکت مردم ساخته شده، راه‌اندازی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم، بیان کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی و اشتغال آفرینی، خط تولیدی در شرکت آتا الکترونیک تابش با کمک وام‌های تبصره ۱۸ راه‌اندازی می‌شود. این خط تولید برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم و ۱۵ نفر غیر مستقیم اشتغال آفرینی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است