Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائتلاف البناء در پارلمان عراق قصی السهیل را به عنوان نامزد نخست وزیری عراق به رئیس جمهور این کشور معرفی کرد.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل ازسومریه، یک منبع پارلمانی اعلام کرد ائتلاف البناء با ارسال نامه ای رسمی "قصی السهیل" را به عنوان نامزد نخست وزیری عراق معرفی کرده است.

این منبع گفت: ائتلاف البناء نامه ای رسمی را به برهم صالح، رئیس جمهور عراق ارسال کرد و در آن قصی السهیل را به عنوان نامزد نخست وزیری معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است مهلت قانونی تعیین نخست وزیر جدید توسط رئیس جمهور روز پنجشنبه به پایان خواهد رسید.

قصی عبدالوهاب عبود السهیل، وزیر آموزش عالی در دولت کنونی عراق و متولد سال 1965 در بصره است. قصی السهیل فارغ التحصیل رشته زمین شناسی از دانشگاه بغداد است و در انجمن های علمی زمین شناسی عراق، منابع مالی، اتحادیه جهانی هیدرولوژی و انجمن بیت الخبره عراق عضویت دارد و در سال 2006 در دور اول مجلس نمایندگان عراق وارد پارلمان شد.

قصی السهیل در حالی به عنوان نامزد نخست وزیری عراق به رئیس جمهور این کشور معرفی شده است که پیش از این نامزدی خود برای این سمت را تکذیب و اخبار مرتبط با آن را تلاش برای بازی با اسامی دانسته بود. وی همچنین گفته بود در معرفی نامزد نخست وزیری دخالت نمی کند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نخست وزیر عراق ائتلاف البناء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ مرحله دومِ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • رتبه اول قم از لحاظ سرعت ساخت در نهضت ملی مسکن
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • چند درصد مدارس استان سمنان تخریبی است؟
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • وزیری‌تبار، قره‌نی‌نواز سال کودتا: قمرالملوک پیر دیر است و برایم ارشدیت دارد/ از مردها بنان و بنان و بنان
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز