Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با تاکید بر خصوصی بودن آزادراه کاشان-قم گفت: در محدوده عوارضی کاشان-قمصر روشنایی اجرا شده، بقیه مقاطع نیز در برنامه است اما اعتبارات مساله اصلی است چراکه با افزایش هزینه‌های کابل و چراغ این طرح‌ها در بحث اجرا به مشکل خورده‌اند.

فرزاد دادخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در رابطه با نصب روشنایی در نقاط مه‌گیر و تقاطع‌های آزادراه امیرکبیر اظهار کرد: آزادراه اصفهان به کاشان-قم توسط بخش خصوصی نگهداری می‌شود یعنی سیستم بودجه و اعتبارات مربوط به خودشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: اما طبق پیگیری‌ها و جلساتی که با این‌ها داشتیم نصب روشنایی مقاطع پرتصادف در دستور کار گذاشته شد، شرکت امیرکبیر متولی مقطع مشکات است که در حوزه کاشان به قم قرار دارد و مقطعی از آن اجرا شده است، ورودی عوارضی قم باز نواقصی بود که برنامه‌ریزی شد ولی برای ادامه این که کل محور روشن شود ردیف اعتباری پیش‌بینی نشده است چون اینها هم بخش خصوصی هستند و قبلاً سرمایه‌گذاری شده است، نگهداری این جاده‌ها هم توسط این شرکت‌ها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اما در رابطه با نقاط پرتصادف تأکید شده است که به تناسب اعتباراتی که در هر سال منظور می‌شود هم نسبت به جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل‌های موجود و هم روشنایی در نقاط و مقاطع پرتصادف اقدام کنند.

دادخواه در ادامه مطرح کرد: به عنوان مثال روشنایی یک مقطع یک کیلومتری در محدوده کاشان اجرا شده است، مقاطع اولویت‌دار به ترتیب یکی یکی توسط شرکت سان‌آرا و شرکت امیرکبیر برنامه‌ریزی می‌شود که 2 شرکتی هستند که مسؤولیت نگهداری آزادراه‌ با آن‌ها است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در پاسخ به این سؤال که روشنایی در چه مقاطعی اجرا شده است، بیان کرد: در مقطع کاشان محدوده عوارضی کاشان-قمصر روشنایی اجرا شده و مسأله برق آن‌ها هم حل شده است، در رابطه با بقیه مقاطع، گردنه نیه در برنامه است اما اعتبارات اصل موضوع است که تأمین اعتبار شود چراکه با افزایش هزینه‌های کابل و چراغ این شرکت‌ها مقداری در بحث اجرا به مشکل خورده‌اند.

موضوع مشکلات روشنایی و نور در آزادراه امیرکبیر یکی از سوژه‌های ثبت‌شده در سامانه فارس من با عنوان «عدم روشنایی و نور در اتوبان اصفهان کاشان آزادراه امیرکبیر با وجود دریافت عوارض سنگین» و «اقدامی برای روشنایی اتوبان قم - اصفهان انجام نشده‌» است.

البته در پیگیری‌های قبلی فارس قول داده شده بود که روشنایی در نقاط مه‌گیر و تقاطع‌های آزادراه امیرکبیر نصب می‌شود.

انتهای پیام/63088/م30/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان قم کاشان دادخواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور

تین نیوز

 مرکز مدیریت راه های کشور طی اطلاعیه ای از ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمالی از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده هریجان، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (رفت وبرگشت) محدوده های رینه و وانا، ترافیک سنگین در آزادراه تهران شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده های شهرستانک و انتهای تونل البرز خبر داد.

همچنین تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین رشت (رفت وبرگشت) روان بوده و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها نیز حکایت از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین کرج حدفاصل استاندارد تا پل کلاک، ترافیک سنگین در آزادراه کرج قزوین حدفاصل مهرویلا تا پل حصارک، ترافیک سنگین در محور شهریار تهران حدفاصل رضی آباد تا شهرقدس و ترافیک سنگین در آزادراه ساوه تهران حدفاصل آدران تا بهمن آباد دارد.

وضعیت جوی سایر محورها نیز از بارش باران در برخی از محورهای استان های اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال وبختیاری خبر می دهد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، تنها محور مسدود شریانی محور خرم آباد پلدختر است که تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد کوهدشت و آزادراه خرم آباد پل زال انجام می شود.

محورهای هشتگرد طالقان، کمربندی جدید خرانق یزد، اسپکه بمپور، یزد دربید، حاجی آباد آهنگران، گلشن سراوان و سروآباد پاوه نیز به عنوان محورهای مسدود غیرشریانی اعلام شده اند.

همچنین تنها محور دارای انسداد فصلی نیز محور پونل خلخال است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بیمه‌ دیگر در عوارضی آزادراه‌ ها نمی‌ماند
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران