Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@12:33:48 GMT

گرنداسلم تکواندو؛ بهرامی و ولی‌نژاد حذف شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۷۵۳۹

گرنداسلم تکواندو؛ بهرامی و ولی‌نژاد حذف شدند

در نخستین روز رقابت های گرنداسلم تکواندو در چین دو تکواندوکار ایران حذف شدند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سومین دوره مسابقات گرنداسلم انفرادی از امروز (چهارشنبه - 27 آذرماه) در ووشی چین آغاز و به مدت 3 روز ادامه دارد.

 

امروز  رقابت های اوزان 67- کیلوگرم زنان و 68- و 80- کیلوگرم مردان در حال  برگزاری است؛ که در این روز یلدا ولی‌نژاد و سینا بهرامی که به صورت شخصی برای حضور در این رویداد اقدام کرده‌اند؛ نمایندگان ایران بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سینا بهرامی در وزن 68- کیلوگرم در نخستین گام برابر ژیانگ سون از چین نتیجه را در راند طلایی واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

 یلدا ولی‌نژاد در وزن 67- کیلوگرم نیز ابتدا به مصاف جی سانگ از چین رفت و نتیجه را 2 بر صفر واگذار کرد.

 

نتایج کسب شده مربوط به تعداد راندهایی است که تکواندوکار در آن به برتری رسیده است. در این رقابت‌ها، اختلاف 20 امتیازی و 5 اخطار در هر راند، برنده آن راند را مشخص می‌کند. بعد از هر راند امتیازات و اخطارها صفر می‌شود اما در نهایت تمامی اخطارها محاسبه خواهد شد تا در صورت تساوی برنده را مشخص کند.

 

تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختران کشور (انتخابی تیم ملی) با درخشش بانوان کردستانی در روز نخست پایان یافت.

در نخستین روز این پیکارها و در دسته ۵۹ کیلوگرم بخش جوانان، «مهنا عبداللهی» شیر دختر وزنه‌بردار تیم کردستان در جدال با پولاد سرد به مصاف حریفان خود رفت و با ارائه یک نمایش بی‌نظیر موفق به کسب سه نشان زرین طلا شد و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

عبداللهی در حرکت یکضرب موفق به مهار وزنه ۶۵ کیلوگرمی شد، در حرکت دوضرب با غلبه بر وزنه ۹۲ کیلوگرمی به برتری خود تداوم بخشید تا در مجموع با ثبت رکورد ۱۵۷ کیلوگرم و با اختلاف ۲۵ کیلوگرم نسبت به نفر دوم، مقتدرانه عنوان نخست و مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و سه مدال زرین طلا را برای تیم کردستان در این رقابت‌ها به ارمغان بیاورد.

کد خبر 6098268

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • راند دوم
  • در جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندو؛ کیانی به رده دوم صعود کرد
  • صعود کیانی به رده دوم رنکینگ المپیکی تکواندو
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد/ صعود کیانی به رده دوم
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند
  • حمیده اسماعیل نژاد برنزی شد
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد