Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- متاسفانه در این ایام شاهد هستیم بعضی از روحانیون و افرادی که قبل از هرگونه پست و منصب سیاسی در جامعه اسلامی به عنوان واعظ و منبری شناخته می‌شوند و باید خود الگو و سرمشق دیگران باشند، به صورت علنی و صریح از پشت تریبون‌های رسمی انواع اتهام و ناسزا و الفاظ نامناسب را خطاب به شخصیت‌ها و بزرگان کشور که بعضا هم لباس خودشان هم هستند بیان می‌کنند و هیچ محدودیت و پرهیزی هم در هیچ سطحی از سطوح ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاه خطاب به فردی که رئیس‌جمهور کشور بوده و بیش از بیست میلیون نفر به او رای داده‌اند جسارت می‌کنند که در حقیقت این عمل، اهانت به مردم شریف و انقلابی کشور اسلامی است که به سخنان و دعوت رهبر معظم انقلاب گوش داده و بعضا علی‌رغم میل باطنی در انتخابات شرکت کرده‌اند و گاه نسبت به جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که حضرت امام آن را عصاره فضائل ملت می‌دانند، رکیک‌ترین الفاظ را بکار می‌برند درحالی که در میان آن‌ها افراد شریف و خدوم زیادی وجود دارند و در هرصورت همگی وکلای مردم بوده و احترامشان به واسطه جایگاهی که دارند، بر همه واجب است.

متاسفانه این روش ناپسند و این عمل زشت سال‌هاست ازسوی برخی مداحان بی‌سواد تریبون به دست و منبری‌های بد دهان و تازه به دوران رسیده که دسترسی به آنتن صداوسیما هم پیدا کرده‌اند و این مرکزی را که به فرموده حضرت امام باید دانشگاه بزرگ اسلامی و ملی باشد از حیز انتفاع انداخته‌اند، شروع شده و ادامه یافته است.

 همچنین برخی از خطیبان جمعه مرکز کشور که آن را ‌ام‌القرای جهان اسلام هم می‌نامند یا مراکز استان‌های مهم که خود از علما و خبرگان این مردم محسوب می‌دارند و سنی از آنان گذشته است و خطاب به رئیس‌جمهور یا رقبای سیاسی خود از ادبیات نامناسب و الفاظ نابجا استفاده می‌کنند و یا برخی روحانیونی که خود را نماینده و وکیل شهر مذهبی قم و جامعه روحانیت معرفی کرده با پرخاشگری و صدا بلند کردن و هیاهو از تریبون مجلس به دیگران جسارت می‌کنند.
واقعا انسان  احساس می‌کند نکند همه این معارف و مواعظی که سالیان سال است ما به خورد ملت داده و می‌دهیم برای دیگران است و خودمان را شامل نمی‌شود.
فراموش نمی‌کنیم، حضرت امام می‌فرمودند: یکی‏ از تجار پیش یکی ‏از علمای بزرگ ـ حالا کی بوده است نمی‏دانم ـ رفته است و گفته است که آقا! اگر پشت کتاب یک چیزی نوشته ‏اند به ما هم بگویید، برای اینکه ما می‏ینیم که شما ما را دعوت می‏کنید به خیر و صلاح، و خودتان نیستید اهلش. معلوم می‏شود یک مطلب دیگری در کار است. آن آقا گریه کرده است ـ از قراری که گفته ‏اند و گفته است حاجی هیچ چیز دیگری نیست و ما فاسد هستیم

منبع: روزنامه جمهوری اسلامی

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران

تین نیوز

 وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه توسعه ناوگان هوایی باید در صدر اولویت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) باشد، گفت: هما با برخورداری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در بخش فنی و پشتیبانی می تواند میزبان تعداد کثیری از هواپیماها برای ارائه خدمات به مردم باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در جلسه هیئت مدیره شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما اظهار کرد: توسعه ناوگان هوایی با هدف ارائه مطلوب به مردم شریف و عزیز ایران در صدر اولویت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

بذرپاش افزود: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به عنوان حامل پرچم کشورمان و با در اختیار داشتن تجربه بسیار گران قدر و ارزشمند در خدمتگزاری به مردم در صنعت هوانوردی، یک افتخار ملی است.

وی با بیان اینکه توسعه ناوگان باید در صدر اقدامات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" باشد، گفت: "هما" با برخورداری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در بخش فنی و پشتیبانی می تواند میزبان تعداد کثیری از هواپیماها برای ارائه خدمات به مردم باشد.

بذرپاش در ادامه این نشست با تاکید بر قرار گرفتن برنامه اصلاح و ارتقای سطح خدمات به مسافران در صدر اولویت های "هما" اظهار کرد: مردم باید از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" همواره خاطره خوش در ذهن داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه بخش های تهیه بلیت، خدمات پذیرایی، کاهش تاخیر پروازها و خدمات فرودگاهی بر میزان رضایتمندی مسافران بسیار تأثیرگذار است، گفت: ایمنی اصلی ترین اولویت ما در صنعت هوانوردی است و ذره ای قصور در این زمینه پذیرفته نیست.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: رسیدگی به معیشت کارکنان خدوم و شریف "هما" شامل خلبانان، نیروی فنی و پشتیبانی در صف و ستاد با نگاه متفاوت دنبال شود و از هیچ اقدامی کوتاهی نشود.

بذرپاش افزود: مولدسازی دارایی ها و بهینه کردن منابع جزو لاینفک اقدامات "هما" است و ارتقا خدمات از مسیر بهره ور شدن منابع اتفاق می افتد. همچنین از روش های مدیریت مشارکتی و استفاده از تمام ظرفیت های "هما" برای اداره هرچه بهتر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته شود.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به حضور نیروهای متخصص و متعهد باید سیستمی جهت به کارگیری توانایی و مشارکت آنها در مدیریت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" طراحی شود.

وزیر راه و شهرسازی بر استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: با کمک این شرکت ها می توان راهکارهای سریع و کاربردی برای برطرف کردن مشکلات پیدا کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  •  هنگامه بیداری فرهیختگان در غرب