Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- وزیر راه با بیان این که طرح ملی مسکن در مرحله غربالگری است در مورد عوارض آزادراهی گفت: به زودی ۵ اتوبان دیگر به سامانه الکترونیکی پرداخت عوارض آزادراه‌ها اضافه می‌شود.

 محمد اسلامی در برنامه تیتر امشب درباره "طرح ملی مسکن" با بیان اینکه در مرحله غربالگری هستیم افزود: در برخی شهرستان‌های بزرگ حدود 40 درصد از افراد شرایط لازم را نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی از مرحله دوم "طرح ملی مسکن" گفت و افزود: ثبت نام پس از تامین زمین و تا قبل از سال جدید آغاز می‌شود.

اسلامی گفت: سهم باز آفرینی شهری در طرح اقدام ملی 100 هزار واحد از 400 هزار واحد بافت فرسوده است.

وی افزود: تا امروز متقاضیان برای 20 هزار واحد ثبت نام کرده اند که مراحل تشکیل پرونده و معرفی به بانک انجام شده است.

وزیر راه و شهر سازی با بیان اینکه طرح "مسکن اجتماعی" در زمان خودش آغاز و اجرایی نشد گفت: 200 هزار واحد در شهر‌های جدید و 100 هزار واحد در سایر شهر‌ها در طرح اقدام ملی قرار دارند که در حال آماده سازی و ساخت و ساز هستند.

وی گفت: امسال یک نهضت "بهسازی" در کشور دیده می‌شود.

او با اشاره به وعده اجرا نشده اتمام آزادراه تهران - شمال افزود: 8 شرکت با 3 هزار نیرو همچنان در بزرگراه در حال کار هستند و قسمتی از این آزاد راه بدون شک در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.

اسلامی درباره مشکلات انتهای اتوبان "خرازی" نیز گفت:مشکل جابجایی دکل‌های برق و تملک اراضی استان البرز دو مشکل اصلی بود که با برطرف شدن آن، این اتوبان نیز در دهه فجر افتتاح می‌شود. امیدواریم ادامه اتوبان شهید خرازی تا کرج در هفته اول دی ماه به بهره برداری برسد.

اسلامی درباره اخذ مبالغ مختلف عوارض بین شهری در آزاد راه‌ها نیز افزود: پرداخت نکردن عوارضی بزرگراه‌ها موجب می‌شود انگیزه سرمایه گذار‌ها را از دست بدهیم.

وی همچنین گفت: به زودی 5 اتوبان دیگر به سامانه الکترونیکی پرداخت عوارض آزادراه‌ها اضافه می‌شود.

 تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی مسکن آزاد راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: تسهیلات به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان با نرخ پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به متقاضیان نوسازی و مقاوم سازی واحد‌های مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر پرداخت می‌شود.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

دیگر خبرها

  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • مصوبه مجلس درباره ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • جزییات مصوبه «ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها»‌ مجلس
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • فیلم/ قصه پُر غُصۀ بیماران برای پرداخت الکترونیکی