Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، درگذشت جعفر کاشانی باعث شد تا هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تغییر و تحولات ناگهانی روبرو شود.

مهدی رسول پناه که بدون هیچ سابقه مدیریت در عرصه ورزش به عنوان عضو علی البدل از سوی مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شده بود جای مرحوم کاشانی را گرفت تا تعداد اعضای هیات مدیره روی پنج نفر باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاشانی با کوله باری از تجربه در عرصه ورزش از دنیا رفت تا وزنه ورزشی در یکی از باشگاه های پرطرفدار فوتبال ایران به کمتر از گذشته برسد.

مهدی محمدنبی، ایرج عرب، مهرداد هاشمی و علی رغبتی در حالی رسول پناه را در جمع شان به عنوان چهره جدید دیدند که با توجه به انتخاب محمدحسن انصاریفرد به عنوان مدیرعامل و همچنین برخی دو دستگی ها در بین اعضا انتظار داشتند تا خیلی زود تغییرات مدیریتی را توسط وزیر ورزش داشته باشند اما سلطانی فر ترجیح داد فعلا به هیات مدیره پرسپولیس دست نزند تا آنها طبق اساسنامه تجاری باشگاه اقدام به انتخاب رئیس کنند.

گرچه ریاست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در سالیان گذشته جایگاهی نسبتا تشریفاتی داشته است اما می تواند افق های این باشگاه را در راستای شعار کمک به فرهنگ کشور از راه ورزش حرفه ای برآورده کند.

افقی که ترسیم آن با حضور فردی کاملا سیاسی و بدون سابقه ورزشی کمی نزدیک به محال است! رسول پناه که سابقه سال ها حضور در قوه قضائیه و همچنین یکی از احزاب سیاسی کشور را در کارنامه خود دارد در هیچ کدام از مصاحبه های خود از ورزش صحبت نکرده است تا نشان دهد نه تنها سررشته ای از این مسئولیت خطیر ندارد بلکه جزو دغدغه هایش هم نیست.

رئیسی که قرار است انصاریفرد را بابت طرح های اقتصادی به چالش بکشد تنها به واسطه علاقه اش به فوتبال در باشگاه شاهین به فعالیت می پرداخت تا ناگهان از آنجا به بالاترین پست مدیریتی باشگاه پرسپولیس برسد.

انتخابی که نشان می دهد سلطانی فر بیش از آنکه به فکر عملی کردن شعار خود در راستای خصوصی سازی باشگاه های پرسپولیس و استقلال باشد تمرکز خود را روی برجسته کردن هم‌قطاران سیاسی اش گذاشته است تا آینده سرخابی ها را دستخوش تغییر کند.

کد خبر 4800976 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران آندره استراماچونی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران تکواندو لیگ برتر فوتسال فوتسال گابریل کالدرون والیبال تیم فوتبال تراکتور کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد

با مساعدت اعضای هیات مدیره یکی از بانک‌ها اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،با مساعدت مدیر عامل و هیات مدیره یکی از بانک ها، یک دستگاه ویلچر برقی، تخت بیمارسانی برقی، یک دستگاه پردازشگر و مانیتور برای این خانواده برای رفع مشکلات این خانواده خریداری شد. 

 

بنا به این گزارش این قلام با حضور مدیر کل بهزیستی و مدیر شعب بانک رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد به این خانواده یاسوجی تحویل شد. 

 

شایان ذکر است همه اعضای این خانواده شامل پدر، مادر، دو برادر و خواهر به ترتیب به بیماری‌های ضربه مغزی، سرطان سینه، قطع نخاع و بیماری نادر سخت درمان پوستی و سرطان تیروئید مبتلا هستند. 

 

دیگر خبرها

  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم