Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@22:05:09 GMT

محمد نوری:هیچ حامی‌ای غیر از هواداران نداریم

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۸۳۲۶

محمد نوری:هیچ حامی‌ای غیر از هواداران نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

این هافبک گلزن اما از اوضاع و شرایط تیم خود اصلا راضی نیست. او گفت: «روزی که پارس جنوبی به لیگ برتر آمد، همه مردم استان بوشهر شاد و خوشحال بودند زیرا توانستند به حق خود که داشتن یک تیم در لیگ برتر است، برسند. جم هم یک شهر کوچک است که منابع زیادی در اختیار دارد اما در همین فصل ما آن قدر مشکلات عجیب و غریبی داشتیم که هر کدامش می تواند به اندازه یک کتاب باشد! از قطع کردن آب محل اسکان تیم بگیرید تا جدایی مدیرعامل، سرپرست، سرمربی و چند بازیکن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ چیز سر جای خودش نیست و اوضاع خوبی نداریم آن هم در شرایطی که تیم پرمهره و قدرتمندی بسته شده که می توانست بهترین نتایج را بگیرد اما این اجازه را به ما ندادند.»

این بازیکن ادامه داد: «همه ما از جدایی فراز کمالوند و مرتضی اسدی ناراحت شدیم اما شرایط به شکلی رفت که آنها تصمیم به استعفا گرفتند. کسی فکرش را نمی کرد که کار به اینجا بکشد. واقعا روزهای سختی را سپری می کنیم و چیزی که آزارمان می دهد، بی توجهی برخی از مسئولان است. هیچ کس حتی نگاهی به وضعیت ما آن هم در آستانه دیدار با پرسپولیس نمی اندازد و این در حالی است که هنوز یک نیم فصل دیگر باقی مانده اما نمی دانیم قرار است چه اتفاقاتی رخ بدهد.»

نوری با اشاره به بازی مقابل پرسپولیس که عصر پنجشنبه در شهر جم برگزار می شود، اضافه کرد: «به هر حال باید قبول کنیم قدرت دو تیم و شرایط شان اصلا قابل مقایسه نیست. پرسپولیس کلی بازیکن خوب و قدرتمند در اختیار دارد اما ما هم بازیکنان خوبی داریم که به خاطر یکسری از مشکلات، تمرکزشان را از دست داده اند و همین موضوع می تواند به ضررمان باشد. تیم ما کیفیت فنی بالایی داشت ولی هر چه مشکلات بیشتر شد، امتیازگیری ما هم با مشکل مواجه شد و نتوانستیم خودمان را ثابت کنیم. از این رو، وضعیت مان با پرسپولیس شبیه نیست.»

او در نهایت گفت: «خودِ من یک پرسپولیسی هستم که زمانی صاحب بازوبند این باشگاه بودم اما در بازی روز پنجشنبه فقط برای خوشحال کردن مردم به میدان می رویم و امیدواریم جمی ها را شاد کنیم. آنها هم باید سکوهای ورزشگاه را در حمایت از تیم ما پر کنند چون غیر از هواداران، هیچ حامی دیگری نداریم. وضعیت باشگاه مان هر طوری هم باشد، با تمام وجود می جنگیم و امیدواریم به نتیجه خوبی برسیم.»

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمد نوری پرسپولیس پارس جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است

به گزارش خبرنگار مهر، دریادار دوم عرشه ابوطالب مطلبی صبح یکشنبه در سیزدهمین میز تخصصی ناشران کتاب با تبریک عملیات قاطعانه وعده صادق توسط نیروهای مسلح افزود: این عملیات سبب شد تا نیروهای نظام و مسلح نیز مقتدرتر و شجاع‌تر شوی با اشاره به اهمیت کار ناشران گفت: در نیروهای مسلح به این حوزه توجه خاصی شده است واعتبارات خوبی به حوزه پژوهش توجه شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت خوبی در حوزه چاپ و نشر داریم و به مؤلفان نیز بدهی چندانی نداریم، برای فعالان این حوزه آرزوی موفقیت کرد.

یوسفی مدیر حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه دریایی نوشهر نیز با اشاره به این با هزار جلد کتاب در قالب ۸۰ عنوان در نمایشگاه بین المللی کتاب سال قبل شرکت کردیم، گفت: طرح جلد ۱۸ عنوان کتاب تهیه شد.

وی از تصویب ۹۰ عنوان کتاب در فاز ۹ خبر داد و گفت: چاپ هزار جلد کتاب عکس طبیعت نوشهر از جمله اقدامات است.

وی با اظهار اینکه ۹ نشریه در دانشگاه منتشر می‌شود، گفت: رفع مشکل واگذاری اعتبار در حوزه تألیف و نوسازی تجهیزات چاپ، بازنگری دستورالعمل حق تألیف و ویراستای، عدم واگذاری کاغذ یارانه‌ای، عدم وجود ردیف اعتباری مشخص از جمله مشکلات است.

کد خبر 6090525

دیگر خبرها

  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • مارال ؛ محمد نوری
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم