Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@02:01:55 GMT

تبلیغات زودهنگام ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۴۸۶۰۵

تبلیغات زودهنگام ممنوع است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در دومین جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان جیرفت که با حضور داوطلبینی که اقدام به ثبت نام کرده اند، برگزار شد، گفت: دستگاه قضا با جدیت و همت برای پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی فعالیت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سایت‌های اینترنتی تا زمان شروع قانونی تبلیغات انتخابات نباید برای نامزد‌های احتمالی تبلیغ کنند و در صورت عدم توجه به تذکر برابر قانون تخلفات انتخاباتی با آن‌ها برخورد می‌شود.

دادستان جیرفت تصریح کرد: درصورت مشاهده تبلیغات زودهنگام توسط کاندیدای احتمالی مطمئنا رفتار آن‌ها رصد شده و در پرونده آن‌ها به عنوان تخلف، ثبت می‌شود که این رصد کردن شامل فضای مجازی نیز است.

دبیر شورای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرستان جیرفت در گفت:از همه داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان جیرفت کمال تشکر را دارم که مصوبات اولین جلسه شورای پیشگیری را رعایت ودر زمان ثبت نام از راه اندازی کاروان تبلیغاتی خودداری کردند.

سلامی افزود:نامزد‌های انتخاباتی در همه مراحل برگزاری انتخابات، قانون را رعایت کنند و از تخریب یکدیگر دوری کنند، واز دادن وعده‌های انتخاباتی مثل تامین آب، گاز، برق، تلفن، یارانه، تامین و احداث جاده، و سایر امکانات رفاهی خودداری کنند.

دادستان جیرفت تاکید کرد:هرگونه تحرکات وموضع گیری افراد یا جناح‌های سیاسی در بر پایی تجمع‌های غیر قانونی پس از اعلان تایید یا رد صلاحیت‌ها، جرم است و مطابق قانون با آن برخورد قانونی لازم صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر

به گزارش جام جم آنلاین،بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلسِ دوازدهم از بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

انتخابات در دو حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و مرودشت-ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم کشیده شده تا سرنوشت ۳ نماینده باقی مانده استان، ۲۱ اردیبهشت مشخص شود. 

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • اعلام عوامل کاهش سرقت در کرمان