Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود ضمن انتقاد از عدم شفاف سازی درباره چگونگی کشته شدن تعدادی از هموطنان در حوادث آبان ماه تاکید کرد که حوادث آبان ماه نباید استخوان لای زخم بماند.

متن این یادداشت به شرح زیر است: در جریان افزایش نرخ بنزین و به تبع آن اعتراضات صورت گرفته به این تصمیم در همان زمان طی نامه‌ای به رئیس محترم مجلس پیشنهاداتی را مطرح کردیم از جمله حضور روسای قوا و مسئولان اقتصادی و امنیتی در جلسه غیرعلنی مجلس برای پاسخ دهی به سوالات نمایندگان مردم که متاسفانه این امر صورت نگرفت و اگر هیات رئیسه شرایط حضور مُسئولان را در جلسه غیرعلنی فراهم می کرد حداقل نمایندگان از پیدا و پنهان اتفاقات صورت گرفته مطلع می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عارف افزوده است: معتقدم حوادث آبان ماه روح و روان جامعه را به شدت آزرده است و باید هرچه سریعتر درباره وقایع صورت گرفته که متاسفانه عده‌ای از هموطنانمان جانشان را از دست دادند، شفاف‌سازی صورت گیرد و حادثه آبان ماه استخوان لای زخم باقی نماند.

نماینده تهران در مجلس در پایان نوشته است: نباید فرصت را از دست داد که بعدها افسوس برخی فرصت‌سوزی‌ها را بخوریم. باید ضمن دلجویی از خانواده جان باختگان به افکار عمومی با صراحت، شفافیت و شجاعت درباره چگونگی جان باختن عده‌ای از هموطنانمان اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمدرضا عارف اعتراض به گرانی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم

عضو کمیسون عمران مجلس تاکید کرد : یکی از مشکلات اصلی در خصوص بیمه کارگران ساختمانی، عدم شفافیت سازمان تامین اجتماعی است و این سازمان، آمار و ارقام دقیقی از تعداد کارگران ساختمانی بیمه شده، ارائه نمی‌دهد.

اقبال شاکری، عضو کمیسون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : یکی از مشکلات اصلی در خصوص بیمه کارگران ساختمانی، عدم شفافیت سازمان تامین اجتماعی است.

وی افزود : این سازمان، آمار و ارقام دقیقی از تعداد کارگران ساختمانی بیمه شده، ارائه نمی‌دهد.

شاکری اظهارداشت : همچنین، مشخص نیست که چه تعداد از کارگران ساختمانی، بیمه خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: این موضوع، باعث شده تا بسیاری از کارگران ساختمانی از حقوق خود محروم شوند.

شاکری ابراز داشت : مجلس از سازمان تامین اجتماعی می‌خواهد که در خصوص بیمه کارگران ساختمانی، شفافیت کامل داشته باشد.

عضو کمیسون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : مجلس خواستار شفافیت آمار افرادی است که به طور غیرقانونی، از بیمه کارگران ساختمانی استفاده می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • ذخیره‌ ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری سمنان
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • سیل کنیا ۷۶ کشته و ۱۹ مفقودی برجا گذاشت
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است