Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو جنبش حزب الله لبنان از فشارهای شدید آمریکا برای آزادی جاسوس رژیم صهیونیستی (عامر الفاخوری) خبر داد. ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ابراهیم الموسوی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت : واشنگتن به شدت برای آزادی «عامر الفاخوری» قصاب الخیام که مرتکب وحشیانه ترین عملیات شکنجه و کشتار علیه شهروندان لبنانی شده است، تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود این الگو آمریکایی در دموکراسی و احترام به حقوق بشر است، اما بار دیگر آمریکا نمی‌تواند هر کاری که بخواهد انجام دهد، آمریکا برو بیرون .

خاطر نشان می‌شود عامر الیاس فاخوری معروف به قصاب الخیام پس از ترخیص از بیمارستان مستقیما به زندان منتقل شد و تلاش‌های آمریکا برای فراری دادن وی ناکام ماند.پس از اینکه فعالان شبکه‌های اجتماعی اخباری مبنی بر انتقال عامر الیاس فاخوری از بیمارستان «اوتیل‌دیو» به یک هتل معروف منتشر کردند٬ معن الاسعد وکیل اسرای آزاد شده و نبیه عواضه اسیر آزاد شده لبنانی این موضوع را از طریق سایت خبری العهد تکذیب کردند.

نبیه عواضه تصریح کرد که فاخوری از طبقه چهارم بیمارستان «اوتیل‌دیو» به زندان الریحانیه منتقل شد. وی همچنین خاطرنشان کرد که این اقدام اعتمادها را نسبت به دستگاه قضایی لبنان که این جاسوس صهیونیستی را پس از اینکه با هزینه دولت در بیمارستان اوتیل دیو بود به مکان اصلی خودش بازگرداند٬ بیشتر می‌کند. عواضه همچنین اشاره کرد که این یعنی فشارهای لبنان بر فشارهای آمریکا که به دنبال فراری دادن فاخوری بود غلبه کرد.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۹۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو مانع دستیابی به توافق است/ تلاش آمریکا برای فشار بر حماس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رئیس اداره سیاسی جنبش حماس در خارج گفت که اظهارات اخیر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه امریکا درباره آتش‌بس تلاش برای فشار بر حماس و تبرئه رژیم اشغالگر از جنایت‌هایش است.

«سامی ابوزهری» در اظاهراتی که خبرگزاری رویترز آن را بازتاب داد، افزود که جنبش حماس همچنان در حال بررسی آخرین پیشنهاد ارائه شده درباره آتش‌بس است.

این مقام اردش حماس تأکید کرد که به اذعان هیئت مذاکره کننده اسرائیلی، نتانیاهو کسی است که مانع دستیابی به توافق می شود.

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا روز گذشته در چارچوب سفر منطقه‌ای و با هدف ادعایی بررسی مذاکرات آتش بس در غزه، وارد اراضی اشغالی شد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص هم در یادداشتی بن گویر و اسموتریچ (وزیران امنیت داخلی و دارایی رژیم صهیونیستی) را به خاطر مخالفت با توافق مبادله اسرا و تهدید به خروج از دولت، به شدت مورد حمله و انتقاد قرار داد.

کد خبر 6094196

دیگر خبرها

  • فشار آمریکا و متحدانش به امارات برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌های روسیه
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید؛ نشان می‌دهد ملت‌ها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • نتانیاهو مانع دستیابی به توافق است/ تلاش آمریکا برای فشار بر حماس
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • بازنگری در بودجه دانشگاه‌ها؛ طرح جمهوریخواهان برای فشار به دانشجویان ضدصهیونیستی
  • رام‌الله: اگر حمایت آمریکا نبود نتانیاهو جرأت به چالش کشیدن قوانین بین‌المللی را نداشت
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • نتانیاهو: امکان دستیابی به توافق ضعیف است/ وارد رفح می‌شویم
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد