Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه رسالت این نهاد در خدمت‌رسانی به نیازمندان با رعایت منزلت انسانی مددجویان است، گفت: در برخورد با ارباب‌رجوع باید شخصیت و شأن افراد حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، محسن علیزاده صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردکان با اشاره به رسالت این نهاد در خدمت‌رسانی به نیازمندان، بر رعایت و حفظ شأن و منزلت انسانی افراد تحت پوشش تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه در برخورد با مراجعه‌کنندگان باید حسن خلق را رعایت کنیم، گفت: در این زمینه باید تکریم ارباب‌رجوع صورت گیرد و باید مواظب باشیم که در برخوردها، حرمت شخصیت و شأن افراد حفظ شود و درصورتی‌که امکانات مادی ما اجازه رفع مشکلات مددجو را ندهد با رفتار خوب و منطقی کاری کنیم که کسی ناراضی از کمیته امداد بیرون نرود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد اظهار داشت: کسانی که در این نهاد خدمت می‌کنند به معنی واقعی کلمه امدادگر هستند و با جان‌ودل درراه خدمت به محرومین و نیازمندان تلاش می‌کنند که جا دارد از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی کنم.

وی در پایان با اشاره به اینکه یکی از منابع درآمدی کمیته امداد کمک‌های مردمی است، گفت: شهرستان اردکان هم در بخش زکات و هم در بخش صدقات ازنظر جلب مشارکت‌های مردمی و کمک‌های خیرین رتبه دوم را در استان یزد دارد که لازم است از حمایت و همکاری مردم و خیرین با این نهاد قدردانی شود.

گفتنی است که در ابتدای این نشست، گزارشی از عملکرد 8 ماهه سال جاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردکان ارائه شد.

انتهای پیام/ 90010

منبع: فارس

کلیدواژه: اردکان خدمت رسانی حسن خلق تکریم ارباب رجوع کمک های مردمی خیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ناصر مرادی پویانی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار  خانواده  در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

وی همچنین با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش  داشته است، گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار های یک نفره یک میلیون تومان ، دونفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان ، سه نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

مرادی‌پویانی تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۶۱هزار و ۸۰۸  نفر در قالب ۲۷ هزار و ۵۲۰  خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان