Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: در دولت تدبیر و امید برابر آمار و مستندات موجود بالغ بر یک و نیم برابر کل تاریخ ورزش فارس، فضای ورزشی با توزیعی مناسب، احداث شده است.

حیدرعلی کامیاب سه شنبه 26 آذر در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس، اجرای طرح‌های ورزشی در سطح استان را بدون همراهی مدیریت ارشد و دیگر دستگاه‌ها غیر ممکن دانست و گفت: طی شش سال گذشته کارهای ماندگار بسیاری  در حوزه ورزش و جوانان استان انجام شده که حاصل توجه ویژه دولت وحمایت استانداران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایسنا، کامیاب، از تکمیل و بهره‌برداری از ورزشگاه ۵۰ هزار نفری فارس، پیشرفت ۹۰ درصدی و افتتاح قریب‌الوقوع ورزشگاه شش هزار نفری شیراز، بهره برداری از خانه های تخصصی رشته های مختلف همچون اسکواش، کشتی و وزنه‌برداری به عنوان کارهای ماندگار دولت در حوزه ورزش یاد کرد.

کامیاب افزود: مجموعه سوارکاری لپویی شیراز نیز یکی از زیرساخت‌های بین‌المللی در حوزه ورزش است که در این دولت احداث و به بهره برداری رسیده است. 

وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان در کنار ماموریت خود در حوزه ورزش به حوزه جوانان نیز توجه ویژه داشته است، افزود: برگزاری ده‌ها سمینار و همایش ملی، میزبانی پایتخت جوانان جهان اسلام، میزبانی برگزاری همایش سازمان ملی جوانان، کلنگ‌زنی کمپ مدیران جوان، احداث و بهره‌برداری از بیش از ۱۰ خانه جوان و رشد چشمگیر تعداد سازمان‌های مردم نهاد تنها بخشی از عملکرد دولت در حوزه جوانان است. 

کامیاب با اشاره به حجم گسترده اقدامات انجام شده در حوزه سخت‌افزاری در ورزش خواستار در نظر گرفتن ردیف مستقل بودجه برای دو پروژه ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس و 6 هزار نفری شیراز شدو افزود: گستردگی کار در این ورزشگاه و عدم ورود بخش خصوصی در حوزه حفظ و نگهداری این دو مجموعه نگهداری آنها را سخت کرده است.

وی خواستار توجه ویژه به هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد در بودجه استانی شدو افزود: در صورت تامین ۱۰ درصد از اعتبارات مرتبط با پروژه های نیمه تمام استان، ۸۰ پروژه ورزشی تا پایان امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

توزیع امکانات ورزشی در شیراز متوازن نیست 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس نیز با اشاره به اینکه توزیع امکانات ورزشی در شهرستان شیراز متوازن نیست، افزود: هیچ مقوله ای به  اندازه ورزش نمی تواند عامل ایجاد شادی و نشاط در جامعه باشد. 

حسن نوروزی هزینه کردن در ورزش را سرمایه گذاری در حوزه های مختلف اجتماعی دانست و افزود: صعود نماینده فوتبال فارس به لیگ برتر می تواند موجب ایجاد شادی و نشاط در جامعه شود. 

وی با تاکید بر این موضوع که در ایجاد اماکن ورزشی باید بر اساس طرح آمایش سرزمینی و نیازهای موجود باشد افزود: توزیع نامتوازن امکانات ورزشی در سطح شیراز باعث شده تا عموم امکانات ورزشی در یک منطقه از شهر مجتمع شود. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس با بیان اینکه این سازمان در حد توان و در چارچوب قانون از تیم‌های فارس، هیئت های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد حمایت خواهد کرد افزود: با استفاده از ظرفیت‌های فصل پنجم و بودجه تلاش خواهیم کرد تا در حد توان کمک های لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی استان فارس اداره ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۴۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال

 وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی نسبت به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نسبت به مسئله مهمی که امروز مطرح گردید، واکنش نشان داد. یعنی بحث پیرامون تغییر نام باشگاه استقلال ایران به استقلال خلیج فارس.

ظهر امروز بود که عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس که مالک جدید استقلال محسوب می‌شود، از تغییر پسوند نام این باشگاه خبر داد و قرار شد زین پس، به جای استقلال ایران در نامه نگاری‌های رسمی، از استقلال خلیج فارس استفاده شود. موضوعی که اکنون با واکنش وزارت ورزش و جوانان همراه شده و آنها ادعا می‌کنند که نامه‌ای از طرف پتروشیمی خلیج فارس برای این منظور دریافت نکرده اند.

اسبقیان در گفتگوی تلویزیونی خود و در واکنش به تغییر نام استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند.  چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تاکنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یتیم مثل استقلال و پرسپولیس؟ وزارت ورزش: بدهی استقلال 40 میلیارد تومان است

دیگر خبرها

  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار