Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،رشته تنیس روی‌میز که هیأت آن در استان قم به ریاست یکی از چهره‌های با سابقه و شناخته شده در سطح کشور یعنی محمدقاسم عموئیان اداره می‌شود، با درخشش یکی از نخبه‌ها و استعداد‌های خود به نام سیدعلی سجادیان به روند پیشرفت‌های خود در سطح کشور ادامه داد.

هیأت تنیس روی‌میز استان قم تیمی متشکل از بهترین‌های رده سنی نوجوانان این رشته را به رقابت‌های تور ایرانی تنیس روی‌میز نوجوانان پسر کشور اعزام کرده بود، اعزامی که به مقصد استان کردستان انجام شد و پینگ‌پنگ بازان قم در کنار دیگر رقبای خود در شهر سنندج برای کسب رتبه‌های برتر پیکار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدعلی سجادیان که یکی از نخبه‌های کشف شده هیأت تنیس روی‌میز قم از طرح استعدادیابی رده‌های سنی پایه این رشته محسوب می‌شود، بعد از کسب نتایج درخشان در مراحل مقدماتی و حذفی به فینال راه یافت و برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف آریا نصیری از تهران رفت، اما در نهایت بر سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد.

در این مسابقات نمایندگان ۲۴ استان حضور داشتند و رقابت‌ها در خانه پینگ‌پنگ بهاران شهر سنندج در اوج حساسیت برگزار شد، پیکار‌هایی که دور سوم تور ایرانی نوجوانان پسر ایران بود و ۱۷۰ مربی و ورزشکار به شکل انفرادی به مدت دو روز در آن مسابقه دادند و سرانجام نماینده قم نایب‌قهرمان شد.

در رده‌بندی نهایی این مسابقات سیدمحمدامین صمدی و امیرمحمد زرین‌کلاه نیز به شکل مشترک سوم شدند، در حالی که قهرمانی‌ها و مدال‌های متعدد سیدعلی سجادیان در سال ۱۳۹۸ وی را به شاخص‌ترین چهره این روز‌های پینگ پنگ قم تبدیل کرده، نوجوانی که قطعا در آینده می‌تواند به ستاره‌ای بزرگ در رشته تنیس روی‌میز برای ورزش قم تبدیل شود.

انتهای پیام /ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پینگ پنگ نایب قهرمان وزارت ورزش وجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۰۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری

آخرین روز رقابت‌های تنیس تور جهانی J ۳۰ جوانان در زمین‌های تنیس آسایش ساری برگزار شد و فینالیست‌های هفته دوم برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند.

در بخش انفرادی پسران کیارش حنیفی با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) پارسا اشجاری را برد و قهرمان شد.

اشجاری در جایگاه دوم ایستاد و سام پازوکی به همراه نماینده ترکیه در رتبه سوم قرار گرفتند.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی با نتیجه ۱-۶ و ۲‌-۶، هانا سلطانی را مغلوب کرد و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد.

کیمیا ثاقب تهرانی و سارینا داوری نیز عنوان سوم مشترک را از آن خود کردند.

در بخش دونفره نیز تیم رادین فهیمی -دانیال مشتاقی فر با نتیجه ۲ بر یک مقابل پارسا ثمره -علی تقی زاده را مغلوب کردند و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند.

در بخش دختران زوج یاسمن یزدانی- هانا سلطانی با نتیجه ۰-۶ و ۱-۶، از سد تیم سارینا داوری- ملینا عباس زاده عبور کردند و قهرمان شدند.

این مسابقات از اول اردیبهشت ماه به مدت ۲ هفته برگزار شد.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداور نشان سفید بود و امیر مهذب نیا مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • قهرمانی حنیفی و یزدانی در پایان هفته دوم تور جهانی تنیس
  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد
  • معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور