Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@09:45:01 GMT

کدام استان‌ها برفی و بارانی است؟

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۰۳۰۸

کدام استان‌ها برفی و بارانی است؟

یک کارشناس سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: خلیج فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان امروز چهارشنبه با بروز رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید مواج و متلاطم می‌شود. همچنین در تهران از فردا ۲۸ آذر غبار محلی شکل می‌گیرد و شنبه و یکشنبه با انباشت آلاینده‌ها مواجه می‌شود که پیش بینی می‌شود،

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ «امین حسین نقشینه» گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز در برخی نقاط استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، شرق خراسان رضوی، کرمان، پاره‌ای از مناطق یزد، شرق فارس، هرمزگان، مرکز و شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان رگبار باران، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید و در غرب اصفهان، چهار محال و بختیاری بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فردا (پنجشنبه ۲۸ آذر) برای بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان، کرمان، جنوب یزد، هرمزگان، شمال فارس و جنوب خراسان جنوبی بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

از پنجشنبه تا اواسط هفته آینده در اغلب مناطق کشور جو آرام بوده و به تدریج در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌ها رخ خواهد داد.

کیفیت هوای تهران از فردا به شرایط آلوده نزدیک می‌شود

نقشینه در مورد آسمان پایتخت نیز گفت: در تهران از فردا غبار محلی شکل می‌گیرد و شنبه و یکشنبه با انباشت آلاینده‌ها مواجه می‌شود که پیش بینی می‌شود، کیفیت هوای تهران به شرایط هوای آلوده نزدیک شود.

بیشینه دمای هوای تهران امروز به ۱۲ درجه می‌رسد و کمیته دمای هوای تهران امروز در شمیرانات یک درجه سانتی گراد بود.این کارشناس سازمان هواشناسی کشور در مورد سردترین و گرم‌ترین مراکز استان کشور نیز گفت: شهرکرد با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر و بندرعباس با دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تنگه هرمز خلیج فارس سازمان هواشناسی عمان وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۰۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان

ایسنا/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز و فردا در مناطق مرکزی، برخی مناطق شمالی و جنوب شرقی استان به ویژه ارتفاعات و مناطق کوهپایه‌ای ضمن افزایش ابر، احتمال رگبار باران وجود دارد.

فهیمه راستی در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: طی امروز و فردا در مناطق جنوب شرقی، برخی مناطق مرکزی و نیمه غربی استان وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری، جوی نسبتاً پایدار و آرام برای اکثر مناطق استان مورد انتظار است.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای شهر کرمان صبح امروز ۹ درجه سانتیگراد بود و در گرم‌ترین ساعات به ۱۸ درجه می‌رسد، بیان کرد: لاله زار صبح امروز با دمای یک درجه زیر صفر سردترین و منوجان طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه، گرم ترین نقطه استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت