Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار مشگین شهر در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه محقق اردبیلی گفت: بودجه لازم را برای تکمیل این دانشکده درخواست کرده‌ایم؛ اما مشکلات آن باید با مشارکت دانشگاه محقق اردبیلی حل شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشکده کشاورزی مشگین شهر یکی از دانشکده‌های اقماری دانشگاه محقق اردبیلی است که در شهرستان مشگین شهر تأسیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
از همان زمان بنا بود تا ساخته شدن محل دانشکده در این شهرستان، دانشجویان در یکی از مدارس مشغول به تحصیل شوند. روند ساخت دانشکده نیز آغاز شد، اما در سال ۹۲ احداث ساختمان به دلیل تعریف نشدن بودجه ادامه نیافت.   درباره فعالیت دانشجویان قرارگاه شهید احمدی روشن مشگین شهر در این زمینه بیشتر بخوانید: سازمان برنامه و بودجه ۷ میلیارد تومان برای تکمیل دانشکده مشگین شهر اختصاص داد مشکلات سندی دانشکده مشگین شهر / سازمان برنامه و بودجه، بودجه نمی‌دهد راه و شهرسازی سند نمی‌زند فراموشی وعده‌ها در دانشکده کشاورزی مشگین شهر / دانشکده مشترک با مدرسه متوسطه اول مشکلات بسیار دارد
دانشجویان این دانشکده به دنبال شناسایی و یافتن راه‌هایی برای حل این مشکلات، با ارگان‌های مختلف شهرستان مشگین شهر ارتباط برقرار کردند و آخرین جلسه آنان با عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، اکبر صمدی، فرماندار مشگین شهر و جمعی از دانشجویان و مسئولان این دانشگاه برگزار شد.

صمدی، فرماندار مشگین شهر در این جلسه با بیان اینکه در سال جاری اقداماتی برای حل مشکلات دانشکده انجام شده، اظهار کرد: بودجه لازم را از سازمان برنامه و بودجه درخواست کرده ایم، اما نباید تنها بر بودجه تکیه کرد، در واقع این مشکل باید با مشارکت دانشگاه محقق حل شود.

وی البته وعده داد که مشکلات زیرساختی دانشکده را در مشگین شهر حل خواهد کرد و ادامه داد: باید در اولین جلسه شورای برنامه ریزی استان حق بهره برداری این دانشکده مطرح و مجوز‌های لازم اخذ شود.

حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز اظهار کرد: دانشکده به خاطر عدم تحویل سند با مشکل مواجه شده است که باید این پروژه را به عنوان طرح جدید ارائه شود تا بودجه لازم اخذ شود.
وی گفت: پیمانکار ساختمان جدید مشخص شده و به زودی عملیات عمرانی در این دانشکده شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشکده مشگین شهر دانشگاه محقق اردبیلی بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس دانشگاه مازندران با بیان اینکه ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در راستای نقش آفرینی دانشگاه‌ها در تمدن نوین اسلامی است گفت: مجوز راه اندازی این دانشکده برای دانشگاه مازندران کسب شده و مقدمات راه اندازی آن در حال انجام است.

حشمت الله علی نژاد افزود: رویکرد دانشکده فناوری‌های راهبردی، بین رشته‌ای و فرادانشکده‌ای است و نیازی به فضای زیر ساختی و اعضای جدید هیات علمی ندارد.

رئیس دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه چهار گروه ابزار‌های هوشمند، فناوری کوآنتوم، علوم شناختی و پدافند غیر عامل برای این دانشکده تدوین شده است ادامه داد: تربیت نیرو‌های متخصص در حوزه‌های مختلف و راهبردی کشور، تحقیق و پژوهش در حوزه‌های میان رشته‌ای با توجه به پیشرفت‌های نوین علمی دنیا و رفع نیاز‌های داخلی در بخش‌های مختلف از مهم‌ترین اهداف راه اندازی این دانشکده نوین است.

علی نژاد تاکید کرد: پذیرش دانشجو برای این دانشکده ازطریق ضوابط سازمان سنجش و آموزش کشور و به دو روش کارشناسی ارشد پیوسته و دکترای پیوسته انجام می‌پذیرد.

او گفت: ارائه بورسیه تحصیلی به دانشجویان نیز از دیگر امتیازاتی است که دانشجویان دانشکده فناوری‌های راهبردی از آن برخوردار می‌شوند.

یاد آور می‌شود وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تا کنون مجوز ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی را برای بیست دانشگاه کشور صادر کرده است.

زینب دیوارگر گزارش می دهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدن ایرانی-اسلامی از عرصه جهانی حذف‌شدنی نیست
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • شفاف سازی بودجه محقق شد؟
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • فرار مالیاتی با دفتر ویترینی
  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!