Web Analytics Made Easy - Statcounter

 صدای ایران- معاون مستعفی حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از شکایت قضایی پلیس راهور از مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک خبر داد و از قوه قضاییه درخواست کرد ضمن بررسی دقیق این موضوع توسط سازمان بازرسی کل کشور، دلایل واقعی مخالفت‌های پلیس با طرح‌های مربوط به کنترل ترافیک و کاهش آلودگی هوا را به افکار عمومی اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسن پورسیدآقایی در واکنش به تقاضای برخی اعضای شورای شهر تهران مبنی بر افشای موانع به جای استعفا، گفت: همین امروز مطلع شدم پلیس از مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران به اتهام نشر اکاذیب شکایت کرده است، چرا که این مدیر شهرداری در مصاحبه‌ای گفته بود دوربین‌های نصب‌شده توسط شهرداری کاملا ضوابط و استانداردها را رعایت کرده‌اند اما پلیس به آنها کد جریمه اختصاص نداده و نتیجه‌اش بی‌اثر شدن تلاش‌ها برای کنترل آلودگی هوا بوده است.                 وی با استقبال از سخنان رئیس دستگاه قضا که هوای سالم را مصداق حقوق عامه دانسته و خواستار برخورد با تخلفات دستگاه‌ها در این زمینه شده بود، افزود: ما از نهادهای ذیربط خواسته بودیم در این موضوع دخالت کنند و به خودداری پلیس از دادن اطلاعات  پشت کارت انواع خودروها و کامیونها  و کد جریمه به دوربین ها پایان دهند تا امکان کنترل تردد خودروهای ممنوعه در ایام آلودگی فراهم گردد. حالا هم باید ورود قوه قضاییه بواسطه این شکایت را به فال نیک بگیریم.
پورسیدآقایی تاکید کرد: بنده از مسئولان محترم قوه قضاییه تقاضا می‌کنم، سازمان بازرسی را مأمور کنند که بررسی نماید علت ندادن این اطلاعات و کد جریمه به دوربین‌های نصب‌شده، چه بوده است. رسیدگی به این شکایت در دادگاهی عادلانه مشخص خواهد کرد که ندادن کد جریمه به دوربین‌ها جنبه فنی داشته یا به دلیل اجابت نکردن برخی درخواست‌های غیر موجه پلیس بوده است. سپس افکار عمومی می‌تواند قضاوت کند که آیا مخالفت‌های پلیس با طرح ترافیک جدید و طرح کنترل آلودگی هوا از سر دلسوزی برای مردم است یا گروکشی از اختیاراتی که دارد.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: آلودگی هوا کنترل ترافیک شکایت پلیس راهور صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز به ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌پردازند.

به گزارش مشرق، جلسه علنی نوبت صبح امروز سه‌شنبه مجلس دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف شروع شد.

نمایندگان مجلس روز گذشته و در جریان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، جدول شماره ۵ مربوط به «درآمدها، واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و واگذاری دارایی‌های مالی»، جدول شماره ۷ با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاستگذار در سال ۱۴۰۳» و جدول شماره ۹ با عنوان «برآورد اعتبارات ردیف های متفرقه سال ۱۴۰۳» را تصویب کردند.

جدول شماره ۸ مربوط به «برآورد تملک دارایی‌های مالی» نیز برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

گزارش کمیسیون تلفیق درباره ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه نیز در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • بررسی ۱۰ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • آغاز دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود