Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@13:56:25 GMT

عادل فردوسی پور از صدا و سیما حذف می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۰۵۷۲

عادل فردوسی پور از صدا و سیما حذف می شود؟

«علی عسکری» رئیس سازمان صدا و سیما «علی فروغی» مدیر شبکه سه را با حفظ سمت، به پست رئیس شورای تخصصی ورزش این سازمان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از روی کار آمدن علی فروغی به عنوان مدیر شبکه سه سیما، به دلایل نامشخصی که هرگز توضیح داده نشد برنامه نود از روی آنتن شبکه سه حذف شد و فردوسی پور به به این شبکه برنگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها برنامه ای که عادل فردوسی پور در سازمان صدا و سیما تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد، فوتبال ۱۲۰ است. فردوسی پور باتوجه به نزدیک بودن دیدار بارسلونا و رئال مادرید وعده داده بود که یک ویژه برنامه اینترنتی با حمایت بخش خصوصی می سازد که در بازار، فیلیمو و نماوا قابل پخش و مشاهده باشد.

فردوسی پور به وعده اش عمل کرد و با حضور وریا غفوری، علی دایی امیر مهدی ژوله و پژمان جمشیدی برنامه ای با عنوان "کلاسیکو" تهیه و کارگردانی کرد که یکشنبه ۲۴ آذر ماه پخش شد. پس از پخش این برنامه، آمار بینندگان کلاسیکو اعلام شد که بیش از ۲ میلیون نفر بازدید ثبت شده بود و یک رکورد جدید در بخش تلوزیون اینترنتی به حساب می آمد. البته هجوم علاقه مندان به فردوسی پور به سایت ها برای تماشای ویژه برنامه‌اش، باعث شد سایت های پخش کننده این ویژه برنامه برای ساعاتی از دسترسی خارج شوند.

 علی فروغی رییس شبکه سه سیما ۲۶ آذرماه و تنها دو روز پس از برگزاری ویژه برنامه کلاسیکو به سمت رئیس شورای تخصصی ورزش سازمان صدا و سیما منصوب شده است. این احتمال و جود دارد که مدیران رسانه ملی می خواهند عرصه را بیش از پیش بر تهیه کننده محبوب کشورمان تنگ کنند و احتمالا آخرین سنگر عادل در صدا و سیما که برنامه فوتبال ۱۲۰ است را از او بگیرند چرا که علی فروغی رابطه خوبی با عادل فردوسی پور ندارد و یکی از دلایل حذف برنامه نود ۹۰ اختلاف فکری فروغی با فردوسی پور بود. باتوجه به اتفاقات گذشته این احتمال وجود دارد که آخرین سنگر فردوسی پور یعنی فوتبال ۱۲۰ از او گرفته شود.

این درحالی است که چند هفته پیش خبری منتشر شده بود مبنی براینکه شبکه ورزش که زیرمجموعه شبکه سوم سیما محسوب می شود در اقدامی عجیب از فردوسی پور خواسته پلت فرمی ارائه دهد که ثابت می کند برنامه او یک میلیون نفر بیننده به صورت زنده دارد. وگرنه این برنامه یک هزینه اضافی روی دست سازمان صدا و سیما است.

هرچند احسان شیعه مدیر شبکه ورزش بلافاصله این خبر را تکذیب کرد.

کد خبر 401702

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عادل فردوسی پور برنامه نود فوتبال 120 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما

برنامه پخش زنده مسابقات ورزشی امروز دوشنبه هفدهم اردیبهشت پر از بازی‌های فوتبال لیگ برتر ایران است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ امروز کنتاکتور شبکه های سه ، ورزش و سیمای استانی با بازی‌های حساس فوتبال پر است. نگاهی به جدول پخش بازی‌ها بیندازیم.

 

 فینال جام جهانی تفنگ 10 متر مردان

 شبکه ورزش / ساعت 09:00

 

 لیگ برتر هندبال

گیتی پسند - شهید شاملی

شبکه ورزش / ساعت 15:15

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

پیکان - آلومینیوم

 شبکه ورزش / ساعت 17

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

سپاهان - استقلال خوزستان

شبکه استاتی / ساعت 18:10

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

نساجی - پرسپولیس

 شبکه سه / ساعت 18:15

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

فولاد - تراکتور

شبکه ورزش / ساعت 19:30

 

هفته بیست و ششم لیگ برتر

ملوان - هوادار / ساعت 19:30

شبکه استانی 

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

 نفت آبادان - مس رفسنجان / ساعت 19:30

شبکه استانی

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

استقلال - ذوب آهن اصفهان 

 شبکه سه / ساعت 20:30

 

 هفته سی و پنجم سری A 

اودینزه - ناپولی / ساعت 22:15

 

هفته سی و ششم لیگ جزیره 

کریستال پالاس - منچستر یونایتد

شبکه ورزش / ساعت 22:30

 

 

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب را در قاب سیما دنبال کنید
  • عادل فردوسی‌پور پس از چند سال در صداوسیما
  • ببینید | فوری؛ بازگشت عادل فردوسی‌پور به صداوسیما پس از چند سال
  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم مسعود اسکویی + فیلم
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما