Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@20:09:11 GMT

تکلیف ثبت‌نام جاماندگان طرح ملی مسکن چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۰۶۵۸

تکلیف ثبت‌نام جاماندگان طرح ملی مسکن چیست؟

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از آغاز ثبت نام مجدد طرح ملی مسکن در شهرهای تکمیل ظرفیت شده در مرحله اول ثبت نام در این طرح از شنبه ۳۰ آذر خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده از آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن (ثبت نام مجدد) در ۵ استان زنجان، اصفهان، خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان که پیش از این ثبت نام متقاضیان این طرح در آنها انجام شده بود،  از روز شنبه ۳۰ آذر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مسکن و ساختمان با اشاره به اینکه مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به دلیل افزایش تقاضا و تامین زمین در استان‌هایی که در مرحله اول ثبت نام کرده اند بار دیگر آغاز می‌شود، ادامه داد: هم‌اکنون برنامه‌ریزی ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در ۴۱ شهر پنج استان هرمزگان، زنجان، کرمان، خراسان جنوبی و اصفهان برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: ۳ شهر جدید به طرح ملی مسکن تهران اضافه شد جزئیات میزان تسهیلات برای طرح ملی مسکن

وی افزود: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان برای شهرهای کرمان، سیرجان، بم، بزنجان، ریحان، هماشهر، جوزم، دهج، شهداد، اندوهجرد، گلباف، جوپار، ماهان، خاتون آباد، ارزوئیه، محی آباد، باغین، چترود، هجدک، رابر، فهرج، نرماشیر، نظام‌شهر، جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، منوجان، رودبار، قلعه‌گنج و فاریاب، در استان اصفهان برای شهرهای کاشان، قمصر، جوشقان قالی، نایین و انارک، در استان خراسان جنوبی در شهرهای بیرجند، طبس و نهبندان و در استان زنجان در شهرهای زنجان و آب بر و در استان هرمزگان برای شهر جاسک انجام خواهد شد.

محمودزاده تصریح کرد: روز ۳۰ آذر و همزمان با آغاز ثبت نام فاز هفتم در استان‌های تهران، البرز و قزوین، ثبت نام ۵ استان مرحله دوم نیز انجام می‌شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین طرح ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف دختران سرفاریابی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشن تکلیف دختران سرفاریابی
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب