Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@04:33:55 GMT

کاهش ارزش پوند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۰۹۷۹

کاهش ارزش پوند

خبرگزاری آریا- نگرانی بابت برگزیت موجب کاهش ارزش پوند شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری فرانسه، نگرانی‌های مرتبط با دوره انتقالی پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برگزیت) موجب کاهش ارزش پوند در برابر دیگر ارز‌های مهم بین المللی شد.
پس از آن که دفتر نخست وزیری انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد بوریس جانسون نخست وزیر این کشور قصد دارد تمدید دوره انتقالی پس از برگزیت را فراتر از سال 2020 ممنوع کند، ارزش پوند یک درصد در برابر یورو و دلار کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت 10 صبح امروز به وقت گرینویچ پوند انگلیس 1.25 درصد ارزش خود را در برابر دلار و 1.26 درصد ارزش خود را در برابر یورو از دست داد.
یک مسئول دفتر نخست وزیری انگلیس گفت: هفته گذشته مردم خواستار تشکیل دولتی شدند که برگزیت را به اجرا گذارد و امکان پیشرفت کشور را فراهم سازد. این دقیقا همان کاری است که ما از همین هفته قصد انجام آن را داریم. این مقام انگلیسی ادامه داد برنامه‌ای که ما برای برگزیت ارائه کرده ایم، نشان می‌دهد که دولت به هیچ وجه قصد ندارد دوره انتقالی پسابرگزیت را از آنچه پیش بینی شده است، طولانی‌تر کند و قانون جدید مربوط به اجرای توافق نامه برگزیت نیز دولت را از هر گونه تمدید دوره انتقال فراتر از سال 2020 منع کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کاهش ارزش پوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در فروردین ماه امسال از محل یک درصد افزایش مالیات ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد حدود ۴۴۰ میلیارد تومان درامد مالیاتی جدید ایجاد شده است.

این تغییرات بر اساس حکم مندرج در بند ر تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ اعمال شده است.

تسنیم در گزارشی نوشت: این درآمد طبق حکم قانون بودجه صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد شد. این برای نخستین بار است که از سازوکار مالیات ارزش افزوده برای پوشش افزایش هزینه های مرتبط با حقوق بازشستگان استفاده شده است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902822

دیگر خبرها

  • با این صبحانه وزنتان را ۴ برابر کم کنید
  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • تجارت خارجی ۴۱۴ میلیون دلاری از گمرکات کردستان