Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر ثناگو مطلق روز چهارشنبه در آیین عقد تفاهم نامه راه اندازی این دانشگاه در پیام که با حضور رییس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد، با اشاره به اینکه رویکرد منطقه پیام  تخصصی است، اظهار داشت: ارایه خدمات به حوزه الکترونیک، آی.سی.تی، آی.تی و شرکت های دانش بنیان از جمله فعالیت های اصلی منطقه است که این فعالیت ها تا سال آینده شکل جدیدی به خود خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عقد این تفاهم نامه اظهار داشت: تاسیس یک مجموعه دانشگاهی با هدف همکاری های مشترک در زمینه پژوهشی و آموزشی، بهره مندی از ظرفیت های منطقه برای حوزه دانشگاهی و فعالیت هایی که قرار است در سطح بین الملل داشته باشند از جمله سرخط های این تفاهم نامه است.

ثناگو مطلق گفت: حضور دانشگاه به عنوان یک واحد مستقر در منطقه، علاوه بر اینکه می تواند سرفصل خوبی برای مطالعات و پژوهش های کاربردی باشد، محفل خوبی نیز برای شناسایی موضوعات تحقیقی، پژوهشی برای پایان نامه دانشجویان است.

وی ادامه داد: همچنین استقرار این مجموعه دانشگاهی با توجه به حضور صنایع فعال در منطقه ویژه اقتصادی پیام می تواند موجب برقراری ارتباط هر چه بیشتر و شناسایی نیروهای کار و نخبه شود.

استقرار ۱۰۰ شرکت جدید در منطقه ویژه اقتصادی پیام

ثناگو مطلق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سرمایه گذاری های جدید در منطقه گفت: با توجه به سرمایه گذاری های جدید که در پیام منعقد شده تا اواخر سال آینده بیش از ۱۰۰ شرکت دیگر در منطقه مستقر می شوند.

وی ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بی المللی پیام این آمادگی را دارد که در چارچوب قانون هر آنچه توان داریم در اختیار دانشگاه قرار داده و در حوزه تاسیس این مجموعه دانشگاهی، فعالیت های بین المللی که دانشگاه می خواهد انجام دهد و حوزه عملیاتی و پژوهشی با دانشگاه همکاری داشته باشد.

برچسب‌ها البرز دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی فرودگاه پیام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی فرودگاه پیام البرز دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی فرودگاه پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه خواجه لرزید

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت ۱۴:۱۹ امروز منطقه قلعه خواجه در استان خوزستان با زمین لرزه‌ای به قدرت ۳.۴ ریشتر تکان خورد.

این زمین لرزه در طول جغرافیایی: ۴۹.۴۳، عرض جغرافیایی: ۳۲.۱۲ و عمق ۶ کیلومتری زمین روی داد.

این زلزله در ۱۰ کیلومتری قلعه خواجه (خوزستان)، ۲۲ کیلومتری مسجد سلیمان (خوزستان)، ۳۹ کیلومتری لالی (خوزستان)، ۱۱۳ کیلومتری اهواز و ۱۳۶ کیلومتری شهرکرد رخ داد.

کد خبر 6091158

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • قلعه خواجه لرزید
  • نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور خوزستان
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس