Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@23:42:22 GMT

اعتراض مرکز حقوق بشر بحرین به حکم اعدام

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۱۱۲۹

اعتراض مرکز حقوق بشر بحرین به حکم اعدام

مرکز حقوق بشر بحرین (BCHR) در مورد حكم صادر شده برای پرونده زندانیان محكوم به اعدام محمد رمضان و حسین علی مووزا ابزار نگرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از lualuatv، مرکز حقوق بشر بحرین (BCHR) در مورد حكم صادر شده برای پرونده زندانیان محكوم به اعدام محمد رمضان و حسین علی مووزا ابزار نگرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دو نفر در حکم اعدام محکوم شده به دلیل نقش احتمالی خود در بمب گذاری در الدیر بحرین در سال 2014 تجدید نظر می کنند.

 

سال گذشته ، دادگاه عالی منامه این حكم را صادر كرد كه محكومیت ها براساس اعترافاتی است كه تحت شكنجه استخراج شده اند و دستور بازپرس پرونده را صادر كرده اند.

 

در بیانیه صادر شده در روز دوشنبه ، BCHR از منامه خواست تا احکام اعدام را کاهش داده و این زوج را از بازداشت آزاد کند.

 

این گروه همچنین خواستار رسیدگی به اتهامات شکنجه علیه ماه رمضان و موزا شدند.

 

دادگاه تجدیدنظر منامه قرار است حكم خود را در تاریخ 25 دسامبر اعلام كند. تاریخ منتخب باعث انتقاد از طرف مبارزان حقوق بشر شد كه می گویند رژیم امیدوار است با اعلام این حكم در هنگام بسته شدن مؤسسات غربی برای تعطیلات كریسمس ، از نظارت بین المللی جلوگیری كند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد بارندگی و سیلاب مجلس طرح ملی فهما مساجد جهان رژیم بحرین شیعیان بحرین انقلاب بحرین بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در نروژ صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان توسعه تجارت مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در کشور نروژ، شهر اسلو را صادر کرد.

بنا بر این خبر، با صدور مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در کشور نروژ شهر اسلو، به شرکت صنایع دومان قشم تحت نظارت سازمان توسعه تجارت موافقت شد. گفتنی است مدت اعتبار این مجوز از تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۸ تا ۱۴۰۴/۰۱/۲۷ است.

بر این اساس این شرکت متعهد است فعالیت‌های خود را در چارچوب ضوابط و شروط ابلاغی عمل کرده و در صورت عدم رعایت شرایط و الزامات مربوط، حسب تصمیم کارگروه مراکز تجاری، مجوز فوق‌الذکر قابل تعلیق یا ابطال است.

کد خبر 6099813

دیگر خبرها

  • چه کسانی دوست داشتند بابک زنجانی اعدام شود؟
  • فرار به جلوی متهمان مفاسد اقتصادی و دو برابر شدن تحریم‌ها
  • تعیین تکلیف بزرگترین پرونده ثبتی کشور پس از نیم قرن
  • مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در نروژ صادر شد
  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • نه از یاران «ب. ز» می‌گویند نه مسائل مالی پرونده را شفاف می‌کنند
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • گفت و شنود/ عین حقیقته!