Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدانی می گوید باید بدون حاشیه روی کارش تمرکز کند.

طرفداری- ستار همدانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال می گوید امیدوارم امانت‌دار پست جدید در استقلال باشم، آن هم روی نیمکت تیمی که بزرگانی چون پورحیدری، حجازی و ... داشته است.

به گزارش تسنیم، ستار همدانی درباره انتخابش به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال اظهار داشت:

باید از بزرگان، پیشکسوتان و کسانی که حتی یک‌بار پیراهن استقلال را برتن کرده‌اند، رخصت بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه حق دارند روی نیمکت استقلال چه در عرصه مربیگری و چه سرپرستی و اجرایی حضور داشته باشند، اما این بار نوبت من شده است. امیدوارم امانت‌دار خوبی باشم، آن هم روی نیمکت تیمی که بزرگانی چون مرحوم منصور پورحیدری، ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی و ... را داشته است.

وی افزود:

جای بزرگان نشستن کار را سخت می‌کند و امیدوارم بتوانم از پس این مسئولیت بربیایم. تشکر ویژه از جواد زرینچه می‌کنم که تلاش خود را کرد، او از پیشکسوتان خوب استقلال است و اکنون نوبت من است که در این عرصه به باشگاه کمک کنم.

سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد:

استقلال در مسیر خوبی قرار دارد و باید مشکلات اخیر از جمله مسئله بازگشت استراماچونی رفع شود تا هر چه سریع‌تر مسائل حاشیه‌ای جمع شود. در حال حاضر همه اعضای تیم نیاز به همدلی و اتحاد دارند تا مسیر را به درستی طی کنیم.

همدانی در پایان گفت:

کار در استقلال سنگین است و می‌خواهم روی کارم متمرکز شوم تا اینکه به مسائل حاشیه‌ای بپردازم. بهترین کار در حال حاضر تمرکز روی کار تیم است، چرا که فردا بازی حساسی داریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتیلا حجازی از این جایگاه راضی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، آتیلا حجازی که چند روزی است به عنوان سرپرست استقلال کار خود را شروع کرده، به واسطه مشکلات مربوط به ثبت قرارداد و سقف بودجه هنوز نتوانسته قراردادش را ثبت کند و کارت سرپرستی‌اش را دریافت کند.

با وجود تلاش‌های صورت گرفته، مسئولان برگزاری دیدار استقلال و ذوب‌آهن اجازه حضور آتیلا حجازی روی نیمکت استقلال را ندادند و سرپرست آبی‌ها مجبور شد از روی سکوهای سیمانی ورزشگاه آزادی نظاره‌گر بازی تیمش باشد.

حجازی که محبوبیت زیادی نزد طرفداران استقلال دارد، بی‌شک از حضور روی سکوها راضی نیست  و دوست دارد هرچه سریع‌تر مشکلش برای نشستن روی نیمکت حل شود. قرار است در روزهای آینده مسئولان استقلال این مسئله را برطرف کنند تا آتیلا بتواند در مسابقه بعدی با فولاد خوزستان روی نیمکت باشد و تیمش را به طور کامل همراهی کند.

دیگر خبرها

  • بیگی: به ارونوف باختیم نه پرسپولیس
  • نیکبخت:استقلال یک مدیر ورزشی می‌خواهد که باشگاه را خوب مدیریت کند/تماشاگران بی فرهنگ در ورزشگاه‌ها باید شناسایی شوند
  • آتیلا حجازی از این جایگاه راضی نیست!
  • مهرانپور: باید پول حلال از پیکان بگیریم/ امیدوارم بازی با استقلال تشریفاتی شود!
  • بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود
  • یک صحنه کلاسیک برای نیمکت استقلال
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند