Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:09:54 GMT

خانواده زندانیان استان اردبیل حمایت می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۱۲۴۱

خانواده زندانیان استان اردبیل حمایت می‌شوند

بهرام پیرآراسته روز چهارشنبه در جلسه انجمن حمایت از خانواده زندانیان خلخال افزود: امسال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای کمک به خانواده‌های نیازمند زندانیان استان از سوی مرکز کشور تخصیص یافت.

وی گفت: شاخص تاثیرگذار توزیع اعتبار یاد شده در بین شهرستان‌های استان نوع و نحوه عملکرد انجمن‌های حمایت از خانواده زندانیان در زمینه فعالیت‌های مددکاری ،ارسال به موقع تراز مالی انجمن به مرکز استان ، نحوه جمع‌آوری کمک‌های خیرین ، سود و زیان سالانه انجمن و سایر فعالیت‌های مربوط به رفاه حال خانواده زندانیان است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: از مجموع  اعتبار تخصیص یافته ۱۵۰ میلیون ریال که  ۱۰ درصد از کل اعتبار است، به انجمن خلخال تخصیص یافت.

دادستان عمومی و انقلاب خلخال نیز در این جلسه از افزایش بی‌سابقه جرایم کیفری سرقت‌های خرد در این شهرستان خبر داد و افزود: سرقت رتبه اول جرایم کیفری این شهرستان را به خود اختصاص داده و بیشترین جمعیت زندانیان زندان خلخال را محکومان جرایم سرقت تشکیل می‌دهند.

علی نباتی اظهارداشت: اعتیاد و سرقت مکمل یکدیگر بوده و بیشتر معتادان برای رفع نیاز روزانه خود و تامین هزینه‌های خرید مواد مخدر دست به سرقت‌های خرد می‌زنند.

او افزود: جرایم کیفری مربوط به سرقت سیم و کابل برق شبکه‌های برق‌رسانی خلخال در ۶ سال گذشته بی‌سابقه بوده ، طوری‌که سارقان در اقدام بی‌سابقه دست به سرقت ترانس تامین کننده برق یک روستا زده و با سرقت آن روستا در خاموشی مطلق فرو رفته است.

وی بیکاری گسترده در این منطقه را از عوامل تاثیرگذار در افزایش آسیب‌های اجتماعی خطرناک از جمله اعتیاد و سرقت در جامعه دانست و گفت: ایجاد زمینه اشتغال با برنامه‌ریزی مسوولان دست‌اندرکار موجب کاهش این آسیب‌ها خواهد شد.

او کمک به رفاه حال خانواده زندانیان و جلوگیری از تهدید خطر آسیب‌های اجتماعی برای این خانواده‌ها را از جمله اهم وظایف انجمن حمایت از خانواده زندانیان خلخال ذکر کرد و افزود: برغم زیان‌دهی انجمن این شهرستان در نیمه نخست امسال ۲۱۰ میلیون ریال به خانواده زندانیان کمک مالی نقدی و غیرنقدی شد.

برچسب‌ها انجمن حمایت از خانواده زندانیان اردبیل زن سرپرست خانواده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن حمایت از خانواده زندانیان اردبیل زن سرپرست خانواده انجمن حمایت از خانواده زندانیان اردبیل زن سرپرست خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 

ایسنا/اردبیل فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری سارق اماکن خصوص در عملیات مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ سعید یوسفی فعال ۱۷ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان اردبیل، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با افزایش و هدفمند سازی گشت زنی های انتظامی مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" موفق به شناسایی و دستگیری سارقی هنگام سرقت در شهرک نادری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل اضافه کرد: سارق در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب ۹ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده