Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، «حبیب رادفر»، در حکمی از سوی عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به سمت مجری طرح توسعه گلخانه‌ها منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: با توجه به اهداف وزارت متبوع در توسعه گلخانه‌ها و لزوم انتقال محصولاتی نظیر سبزی و صیفی از فضای باز به محیط‌های گلخانه‌ای، افزایش راندمان و کیفیت محصولات، بهره وری و صرفه جویی در مصرف آب و افزایش عملکرد و ارتقای فناوری، امیدوارم با همکاری و هماهنگی معاونت امور باغبانی و سایر معاونت‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های تابعه و استفاده از کلیه ظرفیت‌های وزارت متبوع و بخش خصوصی در اجرای طرح‌ها، گام‌های مؤثر بردارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4801254

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس کشاورز وزارت جهاد کشاورزی واحد های گلخانه ای لایحه بودجه 99 بانک مرکزی ایران قیمت دلار لایحه بودجه مالیات لایحه بودجه سال 99 کل کشور طرح ملی مسکن وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت بنزین قیمت یورو وزارت راه و شهرسازی سازمان برنامه و بودجه قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق جهش تولید و افزایش اشتغال با ایجاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی

محمد علی نیکبخت در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران ( ایران اکسپو ۱۴۰۳) با تعدادی از تولید کنندگان و صادرکنندگان دیدار کرد و از آنان خواست برای ایجاد زنجیره ارزش راهبردی محصولات کشاورزی تلاش و کمک کنند.

او کشاورزی را « محور اقتصاد مقاومتی » دانست و به تولید کنندگان و صادرکنندگان اطمینان داد که وزارت جهاد کشاورزی بر اساس وظایف و ماموریت های قانونی خود در کنار آنان می ایستد.

نیکبخت هدف اصلی وزارت جهاد کشاورزی در سال جهش تولید با مشارکت مردم را « توسعه زیرساخت‌های تولید » اعلام کرد و افزود: تا جایی که ظرفیت تولید در داخل کشور وجود داشته باشد اجازه واردات نخواهیم داد.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه های داخلی و بین‌المللی فرصتی است تا راه های افزایش و بهبود کیفیت تولید و رشد صادرات و درآمد زایی برای کشور ایجاد و هماهنگ شود.

اوگفت: برقراری ارتباطات چند سویه در نمایشگاه ها زمینه ساز حرکت زیر بنایی و جهادی افزایش تولید و تقاضا محور شدن محصولات کشاورزی است.

نیکبخت با ابراز خرسندی از حضور شرکت های موفق و کارآفرینان بزرگ در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ افزود: اطمینان دارم ظرفیت برای تولید محصولات کشاورزی در کشور فراوان است.

در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو که میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان و سرمایه گذار خارجی در محل نمایشگاه های بین المللی تهران است محصولات و دستاورد ها در حوزه های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی و محصولات و ماشین آلات کشاورزی و محصولات شیلاتی عرضه شده است.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: اگر دستگاه های دولتی با « نگاه حمایتی و تسهیل گرا » در کنار تولید و صادر کنندگان قرار گیرند ظرفیت و توان تولید و صادرات محصولات کشاورزی ایران چندین برابر افزایش خواهد یافت.

او، ورود توان علمی و تحقیقاتی دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و پارک های علمی و فناوری به حوزه کشاورزی را اجتناب ناپذیر خواند و اظهار داشت: تولید علمی و مدرن می تواند به ارزش افزوده بیشتر کمک کند تا شرایط افزایش تولید و بهبود کیفیت و رشد سودآوری در عرصه‌های مختلف کشاورزی فراهم شود.

نیکبخت در جریان بازدید از نمایشگاه تلاش داشت تا بیشتر مشکلات و نظرهای تولید و صادرکنندگان را بشنود ؛ به دیدارهای خود با وزیران و مقامات بسیاری از کشورها اشاره کرد که همواره از کیفیت بسیار عالی محصولات ایرانی ابراز رضایت می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • برداشت کلزا از مناطق گرمسیری برای اولین بار
  • ۲۱ درصد گازهای گلخانه‌ای تولیدی مربوط به بخش کشاورزی است
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • تحقق جهش تولید و افزایش اشتغال با ایجاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید