Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر مستعفی عراق زمان انتخاب نامزد نخست‌وزیری این کشور را اعلام کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از سومریه‌نیوز، عادل عبدالمهدی گفت: انتطار می‌رود نامزد نخست‌وزیری دولت جدید عراق در چند ساعت یا چند روز آینده معرفی شود و من آمادگی خود را برای همکاری با دولت جدید اعلام می‌کنم.

وی با بیان اینکه بودجه سال آینده عراق آماده ارائه به مجلس است، افزود: دولت کنونی تا زمان تشکیل دولت جدید و تحویل مأموریت به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد و تصور ایجاد خلاء سیاسی، اداری، امنیتی و دولتی محال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست‌وزیر مستعفی عراق افزود: نکته جالب توجه این است که زمینه‌های تشکیل دولت جدید فراهم شده است و این دولت می‌تواند در مدت یک ماه تشکیل و کابینه جدید فعالیت‌هایش را آغاز کند. 

انتهای پیام/4106/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: تشکیل کابینه اوضاع عراق عادل عبدالمهدی نخست وزیر مستعفی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران از ساعت ۱۲ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزارمی شود.

طی ۲۱ جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران ۲,۹ تن شمش مورد معامله قرار گرفته است.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌توانست تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

کد خبر 6092699 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • زمان حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!