Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@19:52:50 GMT

هزينه کاشت مو به روش FUE

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۱۴۵۱

هزينه کاشت مو به روش FUE

خبرگزاری آریا- نئوگرافت، فرایند FUE است که گرافت های مویی را با تکنولوژی که جراحان پلاستیک به کار می‌برند به صورت کم تهاجمی و بدون نیاز به بخیه و عمل جراحی در پوست سر شما می‌کارند.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از متخصصین کلینیک کاشت مو هزینه کاشت مو به این بستگی دارد که شما می‌خواهید چگونه به نظر برسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزینه عمل جراحی کاشت مو بر اساس سر یا پوست سر یا حتی قسمتی که تحت کاشت مو قرار می‌گیرد محاسبه نمی‌شود بلکه بر اساس تعداد گرافت های مویی مورد نیاز تعیین می‌شود. مبلغ یک گرافت مویی در صورتی که تعداد گرافت ها افزایش یابد، کم می‌شود. به عنوان مثال، برخی سرها با 1800 گرافت مویی، ظاهری جذاب و پرحجم پیدا می‌کنند در حالی که برای برخی افراد دیگر به دلیل نوع بافت مو، همانندسازی، نوع پوست سر و... ممکن است به 2500 گرافت یا تعداد بیشتری نیاز باشد اما از آنجا که قیمت بر مبنای تعداد گرافت محاسبه می‌شود، متوسط هزینه کاشت مو معمولاً متفاوت است. این موها ممکن است دچار ریزش شوند، البته هم موهای طبیعی و هم موهای کاشته شده به مرور زمان دچار ریزش می‌شوند. به طور متوسط، 300 تا 500 تار مو در طول یک سال می‌ریزند.

هزینه کاشت مو به روش FUE

FUE مخفف عبارت استخراج واحد فولیکول مو است مثل این که بگوییم "ما موهای شخص دیگری را برداشته و برای شما پیوند می‌زنیم". بله، محل اهدا مو جای دیگری است، افرادی پول می‌گیرند تا فولیکول‌های موهای آنها برداشته شده و در سر شما کاشته شود. از آنجا که موها به روش‌های شیمیایی تقویت نشده‌اند و قسمتی از یک موی مصنوعی نیز نیستند، ظاهر و احساسی طبیعی‌تر دارند که البته به میزان مناسب بودن موهای اهدایی بستگی دارد. موهای این افراد به طور دقیق با رنگ، مجعد یا صاف بودن و بافت موی شما تطبیق داده می‌شوند؛ زمانی که شما و جراحی از این تطابق رضایت داشته باشید و آن را تأیید کنید، عمل کاشت مو آغاز می‌شود. ( نقل از سایت کلینیک زیبایی)

هزینه کاشت گرافت های مویی جدید

نئوگرافت، فرایند FUE است که گرافت های مویی را با تکنولوژی که جراحان پلاستیک به کار می‌برند به صورت کم تهاجمی و بدون نیاز به بخیه و عمل جراحی در پوست سر شما می‌کارند. از آنجا که سرعت کاشت مو زیاد است، می‌توان قسمت‌های بزرگ‌تری از پوست سر را پوشاند و درنتیجه به تعداد کمتری جراحی گرافت نیاز خواهد بود. این فرایند گاهی اوقات ممکن است گران باشد. موها در این روش مقاومت بیشتری نشان می‌دهند و کاشت کمتری صورت می‌پذیرد.

روش‌های کاشت مو

یکی از روش‌ها، برداشتن نوار است که در آن قطعات کوچک مو برداشته شده و فولیکول‌های چسبیده به پوست از پشت گردن فرد اهداکننده (که اسکارها در آن قسمت کمتر جلب توجه می‌کنند) برداشته می‌شود و سپس هر گرافت به طور جداگانه و به روش جراحی کاشته می‌شود، هر بار یک گرافت در پوست سر بیمار کاشته می‌شود. معمولاً پس از انجام این عمل اسکارهایی باقی می‌ماند که به مرور زمان از بین می‌رود البته مقداری از آن نیز باقی خواهد ماند و به طور کامل از بین نمی‌رود. روش دیگر روش FUE است که گران‌تر و زمان برتر است اما اثربخشی آن بیش از روش‌های جراحی است و اسکاری هم پس از انجام آن در سر باقی نخواند ماند.

برنامه زمان‌بندی کاشت مو

به نقل از متخصص کاشت مو زمان اجرای عمل جراحی برای هر نفر متفاوت است. نوار موی برداشته شده به طور مستقیم در پوست سر کاشته می‌شود، این عمل به طور متوسط بین 3 تا 4 ساعت طول می‌کشد. انجام روش پیچیده‌تر FUE بین 6 تا 7 ساعت طول می‌کشد اما برنامه زمان‌بندی شما در اینجا متوقف نمی‌شود. بیمار ممکن است به یک ماه مراقبت پس از عمل نیاز داشته باشد زیرا احتمال خونریزی، بازگشت بافت یا عفونت در ضایعات پوست سر وجود دارد. در روش FUE احتمال بروز این عوارض کاهش می‌یابد اما هنوز طول دوره بهبودی طولانی است و بین 7 تا 10 روز طول می‌کشد.

به هر حال، بیماران به طور کامل بهبود نمی‌یابند. در نهایت، همه موهای کاشته شده می‌ریزند. خیر، این بدان معنی نیست که عمل موفقت آمیز نبوده است یا بافت توسط بدن برگشت زده شده است. این رویش مو به دلیل وجود زخم‌ها بوده و طبیعی است. هر فولیکول در پوست گرافت دار باقی مانده و شروع به رویش خواهد کرد. در این مرحله، سر پر از مو، خود به خود بازیابی خواهد شد بنابراین می‌توان گفت که کل دوره بهبودی ممکن است تا یک سال طول می‌کشد.

عوارض جانبی کاشت مو

علاوه بر ریزش مو که قبلاً توضیح داده شد، قسمتی که تحت جراحی قرار گرفته است ممکن است دچار عفونت شود و نیاز به مصرف آنتی بیوتیک پیدا کنید. عفونت ممکن است باعث قرمز شدن و تورم پیشانی شود. کرم‌های مسکن برای کاهش این التهاب مؤثر واقع می‌شوند و در صورتی که ناراحتی شما شدت یابد می‌توانید از داروهای مسکن نیز استفاده کنید. همچنین ممکن است کمی خارش هم داشته باشید، در این صورت بیمار نباید پوست خود را بخراشد زیرا باعث افزایش التهاب می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هزینه کاشت مو روش FUE

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، نخستین عمل جراحی برای کاشت پمپ نخاعی بر روی یک بیمار در مرکز جراحی فخر النساء شهرستان خرمشهر انجام شد.
مرادی فوق تخصص کنترل درد گفت: پمپ نخاعی برای بیمارانی که مبتلا به بیماری ام اس یا بر اثر تصادف دچار ضایعه‌های نخاعی شده اند جهت کنترل درد، نصب می‌شود.
وی افزود: این عمل برای نخستین بار در شهرستان خرمشهر انجام شد و پیش از آن بیماران برای انجام کاشت پمپ نخاعی راهی تهران یا استان‌های دیگر میشدند. علت آن نیاز مراکز جراحی به تجهیزات پیشرفته پزشکی بود.
مرکز جراحی فخر النساء ۵ سالی است که تحت اشراف دفتر آیت الله العظمی سیستانی فعالیت درمانی خود را در خرمشهر آغاز کرد و توانست با تجهیزات به روز و جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص از سراسر کشورر عمل‌های جراحی گوناگونی را در این مرکز جراحی انجام دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انجام نخستین عمل جراحی نخاع در خرمشهر
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • کاشت درختچه کم آب بر گل محمدی در دهستان مرگور ارومیه
  • خانه خود را در بهار سبز کنید
  • کاشت مو ، کلید داشتن موهایی جوان و شاداب
  • کاشت ساختمان در پارک‌های تهران؛ ممنوع یا مجاز؟
  • ببینید | ناخن طلا برای کاشت برای خانم‌های پولدار!
  • بازگشت به دنیای صدا