Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@14:01:16 GMT

حمله دوباره مارادونا به پله

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۱۵۸۷

حمله دوباره مارادونا به پله

اسطوره فوتبال آرژانتین و سرمربی فعلی تیم خیمناسیا لاپلاتا بار دیگر بهانه‌ای برای حمله به پله پیدا کرد.

به گزارشمشرق، دیه‌گو مارادونا در یک مصاحبه شبکه TyC Sports آرژانتین، می‌‌گوید که هموطن فقید او آلفردو دی‌استفانو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است اما حتی بعد از او هم پله، نمی‌تواند ادعا کند که دومین بازیکن برتر تاریخ فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

لحظات خاص مارادونا در خیمناسیا +عکس

سرمربی تیم خیمناسیا لاپلاتای آرژانتین گفت: من فکر می‌کنم که آلفردی دی‌استفانو بهترین بازیکن دنیا است، او از همه بهتر بود حتی از من. پله اما نمی‌خواست به این موضوع اذعان کند. دوستان پله از خودشان یک جایزه ساخته‌اند به عنوان جایزه اسطوره زنده فوتبال. من حتی در ریودوژانیرو هم پله را برای کسب عنوان بهترین بازیکن تاریخ شکست می‌دهم.

مارادونا درباره اینکه باارزش‌ترین پیراهنی که با یک بازیکن عوض کرده و بهترین هم‌تیمی دوران بازیگری‌اش هم گفت: بهترین پیراهن‌هایی که در دوران بازیگری‌ام عوض کردم، متعلق به رود گولیت و فن‌باستن در میلان بودند. بهترین بازیکنی هم که کنارش بازی کردم، کارِکا بود.

اسطوره فوتبال آرژانیتن در پاسخ به این سؤال که اگر امروزه بازیکن فوتبال بود چند تا توپ طلا داشت، گفت: من فکر می‌کنم که تعدادشان زیاد بود ما الان مسی در این زمینه بهترین است.

مارادونا درباره مسی و ضربات آزادش هم عنوان کرد: من به مسی یاد دادم که چطور در ضربات آزاد به توپ ضربه بزند اما اگر او موفقیتی در زدن این ضربات دارد، حاصل توانایی و لیاقت خودش است. اگر هنوز بازی می‌کردم هرگز دوست نداشتم که با او روبه‌رو شوم. من از مسی انتقاد نمی‌کنم. این پسر می‌آید و بازی می‌کند و چون سرود ملی را نمی‌خواند می‌گویند که کاتالان است. من اما دوست لئو هستم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین مارادونا پله فوتبال اسطوره فوتبال تیم ملی برزیل تیم ملی آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویکتور ومبانیاما، بهترین تازه وارد سال با تمام آرا!

ستاره اسپرز مطابق انتظار جایزه بهترین بازیکن سال اولی NBA را به خودش اختصاص داد.

طرفداری | ویکتور ومبانیاما، فوروارد - سنتر تیم سن آنتونیو اسپرز، با کسب تمام 99 رأی اول از پنل رسانه‌ای، به عنوان بهترین بازیکن تازه وارد (Rookie of the Year) فصل ۲۴-۲۰۲۳ NBA انتخاب شد. ومبی اولین بازیکن فرانسوی است که این جایزه را از زمان اهدای سالانه‌ی آن از فصل ۵۳-۱۹۵۲ به خود اختصاص می‌دهد. او همچنین سومین بازیکن از تیم اسپرز است که موفق به کسب این افتخار می‌شود و به جمع دیوید رابینسون (۱۹۹۰) و تیم دانکن (۱۹۹۸) می‌پیوندد.

در فصل عادی 2۴-۲۰۲۳، ومبانیاما که پیک اول درفت ۲۰۲۳ هم محسوب می شد، میانگین امتیاز (21.4)، ریباند (10.6) و بلاک (3.6) را به شکل میانگین ثبت کرد، آماری که در میان همه روکی ها بهترین است.

99 رای اول از همه رای دهندگان برای ومبی!
رتبه های بعدی:
چت هولمگرن از تاندر
برندن میلر از هورنتس 
هایمه هاکز از میامی هیت 
برندین پوجمسکی از گلدن استیت وریرز 
درک لایولی از دالاس موریکس 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • ویکتور ومبانیاما، بهترین تازه وارد سال با تمام آرا!
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • جسد مارادونا را از قبر بیرون می‌کشند + جزئیات | دست از سر مرده مارادونا هم بر نمی‌دارند!