Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، در این جلسه بر انجام تعهدات انبوه‌سازان بر اساس ماده ۱۸ قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش برای احداث فضاهای آموزشی تاکید و مقرر شد تا با مساعدت شهرداری، موضوع توسط آموزش و پرورش پیگیری شود.
همچنین، به لحاظ ضرورت تأمین فضای آموزشی در منطقه ۲۲ تهران، مقرر شد شهرداری نسبت به مشخص‌کردن فضای آموزشی مورد نیاز در طرح تفصیلی منطقه، زمین مناسب با کاربری آموزشی برای احداث پنج واحد آموزشی را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تأمین سرانه آموزشی مورد نیاز در منطقه ۲۲ پایتخت مطابق با طرح تفصیلی منطقه نیز مورد تأکید ریاست شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت.
براساس این گزارش، با توجه به وجود برخی مشکلات در حوزه فضاهای آموزشی منطقه ۲۲ پایتخت و پیرو مذاکرات و تصمیمات اتخاذ شده در جلسه شورای آموزش و پرورش شهر تهران مبنی بر رسیدگی به مشکلات این منطقه در حوزه تأمین فضاهای آموزشی، جلسه رفع مشکلات این فضاهای آموزشی به میزبانی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.
در این جلسه‌ محسن هاشمی رئیس، محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران، علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، مسئولان آموزش و پرورش منطقه پنج و شهردار منطقه ۲۲ حضور داشتند.

برچسب‌ها شورای شهر مدارس شهرداری تهران تهران اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر مدارس شهرداری تهران تهران شورای شهر مدارس شهرداری تهران تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در این نشست آقای فداکار استاندار با تاکید بر پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش گفت: ارائه تسهیلات ۳۰ میلیارد تومانی برای درمان ناباروری یکی از اقدامات در حمایت از طرح های جوانی جمعیت است.
آقای رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه گفت: امسال ۱۱۵۲ نفر از فرهنگیان در سامانه انتخاب معلم نمونه ثبت نام کردند که از این تعداد ۵ معلم و ۷ کادر مدیریتی مدارس انتخاب شدند.
در این جلسه همچنین از شورای های آموزش و پرورش زرند،بردسیر و رفسنجان بعنوان شوراهای برتر استان در سال ۱۴۰۲ تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند