Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@23:52:45 GMT

نام نويسي 660 هزار داوطلب در آزمون ارشد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۱۷۸۸

نام نويسي 660 هزار داوطلب در آزمون ارشد

خبرگزاری آریا- تا ساعت 12 امروز 659 هزار و 687 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 ثبت نام کرده اند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، آقای حسین توکلی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده‎ مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 و بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی - دانشجویی که از شنبه 16 آذر آغاز شده است و تا پنجشنبه 28 آذر ادامه دارد گفت: همه متقاضیان ورود به دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 در همه رشته‌های مصوب دفتر توسعه آموزش عالی اعم از دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی توصیه می‌شود در فرصت باقیمانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

org و مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های مربوط در صورت واجد شرایط بودن ثبت نام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ضرورت دارد داوطلبان از دوشنبه 25 تا چهارشنبه 27 فروردین 99 به سایت سازمان سنجش مراجعه و برای چاپ کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.
آقای توکلی ادامه داد: آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 و نخستین مرحله بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی - دانشجویی پنجشنبه 28 و جمعه 29 فروردین 99 در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار خواهد شد.
وی افزود: نتایج اولیه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته و نخستین مرحله المپیاد علمی دانشجویی کشور به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه همه حاضران دهه دوم خرداد 99 روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.
سخنگوی سازمان سنجش گفت: آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می‌شوند ضرورت دارد بر اساس اطلاعیه زمانی مربوط در نیمه دوم خرداد 99 انتخاب رشته کنند.
آقای توکلی افزود: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی در دهه اول شهریور 99 روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نام نویسی داوطلب ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین

متقاضیان با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ لغایت ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ نسبت به ثبت نام از طریق این سایت اقدام کرده و این آزمون در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ برگزار خواهد شد.
در این مرحله فقط ۶۳ نفر در ۱۵ دستگاه اجرایی شامل سازمان‎های انتقال خون، اقتصاد و دارایی، تعاون و کار و رفاه اجتماعی، حمل و نقل جاده‌ای، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، صنعت و معدن و تجارت، راه و شهر سازی، گمرک، محیط زیست، منابع طبیعی، میراث فرهنگی و گردشگری، نوسازی مدارس، ورزش و جوانان استخدام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • ۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور کشف شد
  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور | تحویل متقلبان به پلیس امنیت
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین
  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳