Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:12:29 GMT

فرماندار:‌ تجمع دانشجویان دانشگاه فسا، صنفی بود

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۱۸۸۳

فرماندار:‌ تجمع دانشجویان دانشگاه فسا، صنفی بود

حسین آرگیو ، چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:در این تجمع،هیچگونه اعتراض سیاسی مطرح نشد؛ اگر اعتراضی در چارچوب قانون باشد قابل قبول است.

فرماندار فسا بیان کرد:‌مدیران مجموعه های آموزشی و روسای موسسات دولتی همه باید نقدپذیر باشند و نقد هم باید سازنده و با هدف رشد و ارتقای کیفیت آموزشی، علمی،رفاهی و فرهنگی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خواسته های دانشجویان کاملا صنفی، درون مجموعه ای و در چارچوب قانون بود ما هم خواسته های آنان را بررسی و پی گیری می کنیم و می کوشیم مشکلات صنفی و تحصیلی آنان به حداقل برسد.

عصر  دوشنبه ۲۵ آذرماه، جمعی از دانشجویان دانشگاه فسا در اعتراض به آنچه نحوه‌ مدیریت محسن اژدری رییس این دانشگاه نامیدند، برای چند ساعت در ساختمان فرمانداری فسا تحصن کردند که  فرماندار ویژه فسا در جمع معترضان حضور یافت و به مدت ۲ساعت شنونده سخنان دانشجویان بود.

حاکم بودن فضای تهدید و ارعاب در این دانشگاه در زمینه فعالیت‌های دانشجویان، عدم تخصیص بودجه برای برنامه‌های سیاسی و اجتماعی و در نهایت ایجاد فشار آموزشی بر برخی فعالان این دانشگاه از اصلی‌ترین دغدغه‌های معترضان بود.

عدم برگزاری جلسات هیات نظارت بر تشکل‌های دانشجویی و ایجاد وقفه در فرایند کار فعالیت‌های آنها، تهدید استادان و دانشجویان به اخراج از دانشگاه و ایجاد مشکل آموزشی برای آنها از دیگر مشکلات مطرح شده از سوی دانشجویان معترض بود.

این دانشجویان که چهره های خود را با پلاکارد پوشانده بودند گفتند:‌به دلیل واهمه از برخوردهای انضباطی و آموزشی رییس دانشگاه، چهره های خود را پشت پلاکاردهایمان پنهان کردیم.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب‌ها فرمانداری فسا فسا اعتراضات صنفی تشکل های دانشجویی دانشگاه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداری فسا فسا اعتراضات صنفی تشکل های دانشجویی دانشگاه ها فرمانداری فسا فسا اعتراضات صنفی تشکل های دانشجویی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

  دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان  گردهم آمدند.

تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان به منظور حمایت از خیزش جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در محکومیت ظلم و بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی، در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان و سایر مراکز و واحدها برگزار شد.

دانشگاهیان این دانشگاه در این تجمع، همصدا با استادان و دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه‌های ‌ آمریکا و اروپا، با در دست داشتن‌ پرچم‌ و سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر استمرار و تقویت موج جهانی حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه تاکید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • سرکوب خشن تجمع همبستگی با غزه در دانشگاه ویرجینیای آمریکا+ فیلم
  • تجمع دانشجویان دانشگاه‌های شیراز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشجویان شیرازی در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی
  • تجمع ضدصهیونیستی در دانشگاه سوربن فرانسه
  • تجمع دانشجویان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی