Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تصویر گریم کیانو ریوز بازیگر سه گانه سینمایی «جان ویک» در فیلم سینمایی «بیل و تد با موسیقی روبرو می‌شوند» منتشر شد.
به گزارش آریا و به نقل از ورایتی، طرفداران کیانو ریوز بازیگر سه‌گانه‌های سینمایی «جان ویک» و «ماتریکس» می‌توانند شکل ظاهری ریوز در فیلم جدیدش را ببینند.
سینمایی «بیل و تد با موسیقی روبرو می‌شوند»، 29 سال پس از فیلم سینمایی «سفر وحشیانه بیل و تد» ساخته شده و کیانو ریوز به همراه الکس وینتر نقش دو دوست قدیمی را در آن ایفا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق اخبار جدید، در این فیلم دو شخصیت بیل و تد با یک جهنده زمان که از آینده آمده، روبرو می‌شوند که به آن‌ها هشدار می‌دهد یکی از آهنگ‌های آن‌ها تنها راه نجات بشریت است. به این ترتیب آن‌ها وارد یک ماجراجویی جدید می‌شوند. این دو دوست میانسال با کمک دختران خود به دنبال کشف آهنگی هستند که به دنیا هماهنگی ببخشد.
علاوه بر کیانو ریوز و وینتر، سامارا ویوینگ، بریگت اتندی پین، اسکات مسکودی، کریستین شال، آنتونی کاریگن، ارین هایس، جیلیان بل، هالند تیلور و امی استاچ دیگر بازیگران این فیلم هستند.
دین پاریزو، کارگردان فیلم سینمایی «ماجراجویی کهکشانی» و قسمت قبلی بیل و تد، کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده دارد. کریس ماتسون و ادسلیمان نویسندگان فیلم‌های سینمایی «ماجراجویی عالی بیل و تد» و «سفر وحشتناک» فیلمنامه این فیلم را نوشته اند.
بحث ساخت سومین فیلم از «بیل و تد» از سال 2010 مطرح شده بود و در نهایت رسماً در سال 2018 ساخت این فیلم چراغ سبز گرفت. این فیلم در تاریخ 21 آگوست 2020 (31 مرداد 99) اکران می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اولین تصاویر جان ویک قسمت جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان شفافیت؛ قسمت اول

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، اولین قسمت از «داستان شفافیت»، سرنوشت طرح‌های موسوم به شفافیت را در مجلس دهم و ماه‌های ابتدایی مجلس یازدهم روایت می‌کند.

ابراهیم اسدی بیدمشکی گزارش می‌دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شاخص کل بورس تهران با کاهش روبرو شد
  • یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • هر اقدامی علیه ایران با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • تجربه خاطراتی از ماجراجویی و لحظاتی شاد در دل طبیعت
  • داستان شفافیت؛ قسمت اول
  • ماجراجویی تراکتور و سپاهان بدون حضور سرخابی ها؛ جامی برای فرار از بحران و انتقاد