Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@17:48:31 GMT

ارتقاء چهار رتبه ای H-index دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۲۵۷۴

ارتقاء چهار رتبه ای H-index دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

دکتر فاطمه سیدی، گفت: رتبه H-index دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از رتبه ۱۲ در سال ۲۰۱۸ به ۱۶ در سال ۲۰۱۹رسیده که این موفقیت بزرگی برای دانشگاه بشمار می آید.

دکتر «فاطمه سیدی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، از ارتقاء چهار رتبه ای H-index  این دانشگاه خبر داد و گفت: H-index شاخصی برای ارزیابی علمی پژوهشگران است که میزان تأثیرگذاری آن ها را در پیشبرد علم نشان می دهد لذا این شاخص در حال حاضر به عنوان بهترین معیار موجود در ارزیابی علمی افراد به کار برده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، افزود: رتبه H-index دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از رتبه 12 در سال 2018 به 16 در سال 2019 رسیده که این موفقیت بزرگی برای دانشگاه بشمار می آید.

وی، ادامه داد: خوشبختانه بهبود کیفی و کمی مقالات دانشگاه موجب شد H-index دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ارتقاء یابد.

دکتر سیدی، ضمن تبریک هفته پژوهش به عملکرد این مجموعه پرداخت و اضافه کرد: تعداد طرح های مصوب این دانشگاه 140 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ابراز داشت: در بخش طرح های مصوب کمیته تحقیقات دانشجویی شاهد رشد ۳ برابری بوده ایم که این موفقیت چشمگیری است.

وی، تعداد مقالات بین المللی امسال دانشگاه علوم پزشکی جیرفت را 13 عدد برشمرد و اظهار داشت: در این زمینه شاهد رشد 44 درصدی هستیم که با توجه به عدم افزایش تعداد اعضای هیات علمی این افزایش رشد بسیار حائز اهمیت است.

دکتر سیدی، بیان داشت: برای نخستین بار مجله علمی و پژوهشی این دانشگاه در پایگاه اطلاعات علمی کشور نمایه خواهد شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، از اخذ رتبه علمی - پژوهشی مجله این دانشگاه خبر داد و گفت: این مجله فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرد و طی نشست کمیسیون شهریور سال جاری نشریات علوم پزشکی کشور موفق به اخذ رتبه علمی پژوهشی شد.

وی، با بیان این مطلب که رتبه بندی وبومتریکس یکی از نظام های رتبه بندی دانشگاه‌های دنیاست که توسط مرکز تحقیقاتی سایبرمتریکس در کشور اسپانیا انجام می شود، اظهار داشت: بر اساس نسخه اولیه رتبه بندی وبومتریکس دانشگاه های جهان، دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، توانست برای نخستین بار به این نظام رتبه بندی ورود پیدا کند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل کانون های مساجد طرح ملی فهما حوزه علمیه بارندگی و سیلاب مجلس فعالیت های مسجدی استان همدان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • برگزاری مجدد کنکور در منطقه سیل زده
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز