Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@01:31:34 GMT

تفکر لیبرال دموکراسی بدترین آفت بشر است

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۲۶۷۹

تفکر لیبرال دموکراسی بدترین آفت بشر است

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز چهارشنبه در جمع دست اندرکاران امور خانواده خراسان جنوبی ضمن بزرگداشت وحدت حوزه و دانشگاه افزود: در مقطع  زمانی ویژه‌ای قرار داریم که در احادیث و روایات درباره آن هشدارهای زیادی به عنوان آخرالزمان داده شده است.

وی ادامه داد: شرایطی که زمان را تغییر داده است علت های گوناگونی دارد از جمله اینکه به جای کار افراد، با گسترش کارخانه‌ها، انسان‌ها بیکار شدند و به جای زندگی طبیعی و تولید، شهرنشینی‌ و حاشیه نشینی کاذب ایجاد شد که بر فرهنگ مردم تاثیر سوء گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بیرجند تاکید کرد: این در حالی است که کار اگر دست اهلش می‌بود همه اینها را با مدیریت صحیح درست می‌کرد اما مسئله این نبود بلکه موجی از تخریب فرهنگی از این ابزار سوء استفاده کرد لذا جامعه بشری غافلگیر شد.

وی ادامه داد: همچنین مسائل نرم‌افزاری، فضای مجازی و حقیقی و آمیخته شدن فرهنگ‌های مختلف جهانی به همدیگر، مزید برعلت شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: در گذشته‌های دور مردم خود حافظ فرهنگ‌شان بودند و شاید در ۱۰۰ سال تنها نیم درصد آسیب فرهنگی کشور را فرا گرفت اما شرایط کنونی که در احادیث هشدارهای زیادی به آن داده شده، بشر را غافلگیر کرد که مزید برهمه آنها کارگردانی استعمار بین‌المللی است.

وی بیان کرد: دشمن با هدف مشخص سلطه بر جهان، آفت بزرگی برای بشر ایجاد کرد و در تلاش بود تا انسان‌ها تنها بمانند لذا خانواده‌ها را هدف قرار داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: در خصوص این هدف، دشمن همه آنچه مورد تجمع انسان‌ها قرار می‌گیرد را ویران می‌کند، حکومت را تحت تاثیر قرار می‌دهد، قومیت‌ها را از بین می‌برد و در میان جوامع بشری به عناوین مختلف، اختلاف و تفرقه ایجاد می‌کند تا هسته مرکزی خانواده را ویران کند.

وی تاکید کرد: هرچند در زمینه فروپاشی بنیاد خانواده غافلگیر شدیم اما نباید خود را ببازیم بلکه باید فرهنگ‌های انسانی، اسلامی و ایمانی را ترویج دهیم تا از این طریق بر بلا و مصیبت‌ها بتوان غلبه کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی عنوان کرد: اگر بصیرت افزایی، رشد علمی، اخلاقی، فلسفی، دین‌شناسی، معادشناسی و سایر به صورت ریشه‌ای ترویج و توسعه یابد می‌توانیم این بلا را عقب بزنیم.

وی با اشاره به تاسیس وزارتخانه تنهایی در انگلیس گفت: وقتی در کشوری چنین وزارتخانه‌ای بر اساس توجیه اقتصادی و لذت‌جویی راه‌اندازی می‌شود چه انتظاری از دشمن دارید.

امام جمعه بیرجند تاکید کرد: در جامعه اسلامی ارزش‌هایی از قبیل محبت ایمانی، فداکاری، صله رحم، احترام به خویشان، پدر و مادر، فرزند و سایر وجود دارد که برای ما گنج محسوب می‌شود اما کشورهای غربی چه برای گفتن دارند.

وی گفت: در گذشته شرق و غرب، ایران را غارت می‌کردند اما با همت و مقاومت مردم بالاخره در مقابل آنها پیروز شدیم اکنون نیز در هجمه‌های اولی دشمن جلو آمده است اما نیاز به همت مردم و دولت دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه دولت به معنای عام در راستای تحکیم بنیان خانواده باید ورود کند اظهار داشت: هرجا تحت تاثیر فضای غرب قرار گرفته‌ایم به این بیماری خطرناک با درصد بالا گرفتار شدیم و هر زمینه بر پایه اصول دینی و اخلاقی بوده موفق عمل کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: وضعیت طلاق در مناطق مختلف کشور متفاوت است اما با بصیرت‌افزایی می‌توان جلوی این آسیب بزرگ را گرفت و فرهنگ اسلامی را به تمام جهان صادر کرد.

مدیرعامل بنیاد ملی خانواده هم گفت: وضعیت موجود جامعه نیاز به کار بیش از پیش در حوزه خانواده دارد زیرا کشور از نظر خانواده وضعیت مناسبی ندارد.

حجت‌الاسلام رضا رویت افزود: هرچند وضعیت خانواده در تمام دنیا به هم خورده است اما وضعیت کشور نسبت به دنیا خیلی بهتر است.

وی با اشاره به اینکه سیر نزولی خانواده از سال ۷۵ شدت گرفته و روز به روز نیز وضعیت وخیم‌تر می‌شود بیان کرد: سال ۷۴ حدود ۳۵ هزار طلاق در کشور داشتیم که این رقم در حال حاضر به ۷۵ هزار مورد رسیده است.

مدیرعامل بنیاد ملی خانواده با اشاره به وضعیت طلاق‌های عاطفی تصریح کرد: هرچند تلاش‌هایی در این زمینه صورت گرفته اما معتقدیم این وضعیت حبابی بیش نیست که از سبک زندگی جدید و شهرنشینی حاصل شده است.

وی تاکید کرد: هنوز مردم فطرت اولیه خود را حفظ کرده و به فضای جدید عادت نکرده‌اند بنابراین با اندک حمایت، تفکر، مهارت‌آموزی و آموزش می‌توانیم به وضعیت قبل برگردیم.

رویت یادآور شد: اگر مردم و حکومت دست به دست هم دهند با استفاده از ظرفیت ویژه مردم و حمایت حکومت اتفاقات خوبی در این زمینه رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: ثابت شده اگر مردم احساس خطر و مشکل کنند وارد میدان می‌شوند و حضور مردم همواره اثر بخش بوده است اکنون باید همه حس کنند که خانواده در خطر است و در این صورت اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

نخستین مرکز جامع تحکیم خانواده خراسان جنوبی روز چهارشنبه با حضور مدیرعامل بنیاد ملی خانواده در بیرجند راه‌اندازی شد.

برچسب‌ها معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده خراسان جنوبی دموکراسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده خراسان جنوبی دموکراسی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده خراسان جنوبی دموکراسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۲۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله: خیزش دانشجویی در غرب، دروغ‌ بودن ادعای دموکراسی دولت‌ آنها را فاش کرد

رئیس هیئت شرعی حزب‌الله لبنان اعلام کرد خیزش دانشجویی در غرب در حمایت از مردم غزه در برابر حملات رژیم صهیونیستی، دروغ بودن ادعای دموکراسی دولت‌های آنها را افشا کرد.

به گزارش ایسنا، «محمد یزبک»، رئیس هیئت شرعی حزب‌الله لبنان امروز جمعه گفت، خیزش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا از کلمبیا تا حدود ۷۰ دانشگاه و تا دانشگاه‌های پاریس، انگلیس، آلمان، سوئد و سایر کشورهای غربی که خواستار پایان دادن به جنگ غزه، آزادی فلسطین و توقف ارائه تسلیحات به رژیم صهیونیستی از سوی کشورهای خود هستند، اقدامی مبارک در برابر جنایت و جنگ نابودی است.

به نقل از خبرگزاری رسمی یمن «سبا»، یزبک خیزش دانشجویان در غرب و آمریکا را مقابله با جعل، شعار سامی‌گرایی و وارونگی واقعیت‌ها در رسانه‌ها و فرهنگ غربی دانست و تصریح کرد این خیزش دروغ بودن ادعای دموکراسی دولت‌های آنها را افشا کرد.

وی از همه دانشجویان جهان اسلام و عرب خواست به خیزس دانشجویی در غرب اقتدا کنند و تداوم جنگ، کشتار، ویرانی و گرسنگی در غزه را لکه ننگی بر کشورها و رژیم‌هایی دانست که هنوز ساکت مانده‌اند.

یزبک تاکید کرد: دشمن صهیونیستی با وجود همه حمایت‌های کشورها و رژیم‌ها، به هیچ یک از اهدافی ادعایی خود در جنگ غزه پس از ۲۱۰ روز دست نیافته است و این جنگ وحشیانه موجب بروز اختلافات دولتی و سطح امنیتی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • فیلم| علیه خزان شرافت و دروغ دموکراسی در صحن علنی پارلمان اصفهان
  • حزب‌الله: خیزش دانشجویی در غرب، دروغ‌ بودن ادعای دموکراسی دولت‌ آنها را فاش کرد
  • حمله شدید پرسپولیس به سپاهان: تفکر داعشی
  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد
  • معلمان روش تفکر و مبانی عقیدتی را به دانش‌آموزان بیاموزند
  • مرز‌های دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند
  • استخوان‌های لیبرال دموکراسی غرب و صهیونیسم در حال شکسته‌شدن است
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود