Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی مصطفوی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اتمام بررسی صلاحیت داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: در اجرای مواد ۴۹ و ۵۰ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۲۷ آئین نامه اجرایی انتخابات رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در هیأت‌های اجرایی مراکز حوزه انتخابیه بمدت ۱۰ روز مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: افزود: در این بررسی‌ها از مراجع چهارگانه وزارت اطلاعات، سازمان ثبت احوال، دادستانی کل و اداره تشخیص هویت و پلیس بین الملل نیروی انتظامی استعلام شد.

مصطفوی گفت: در آذربایجان غربی از مجموع ۵۳۱ نفر ثبت نامی، ۱۸ نفر پیش از اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها انصراف دادند و از مجموع ۵۱۳ نفر نامزد باقیمانده صلاحیت ۴۶۹ نفر تأیید قرار گرفت و صلاحیت ۴۴ نفر نیز مورد تأیید قرار نگرفت.

وی با بیان اینکه صلاحیت ۹۱.۵ درصد از ثبت نام شدگان تأیید و ۸/۵ درصد نیز تأیید نشد افزود: به نسبت دوره قبل شاهد کاهش ۲.۵ درصدی در تعداد افرادی هستیم که صلاحیت شأن مورد تأیید قرار نگرفته است.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: مراتب تاییدشدگان به هیأت نظارت استان و تأیید نشدگان نیز از طریق فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه به داوطلبین ابلاغ شد.

مصطفوی ادامه داد: افرادی که مورد تأیید قرار نگرفته‌اند در صورت اعتراض می‌توانند از تاریخ ۲۸ آذرماه به مدت ۴ روز شکایت خود را به هیأت نظارت استان واقع در ارومیه، خیابان کاشانی، روبروی بیمارستان شهید مطهری تسلیم کنند.

مصطفوی تصریح کرد: هیأت نظارت استان نیز بر اساس ماده ۵۲ قانون و تبصره‌های ذیل آن از تاریخ ۲ تا ۲۱ دی ماه به مدت ۲۰ روز فرصت دارد تا بررسی‌های لازم پیرامون شکایت داوطلبان تأیید نشده و نیز افراد تأیید شده را به فرمانداری‌های مراکز حوزه انتخابیه اعلام کند.

کد خبر 4801411

منبع: مهر

کلیدواژه: علی مصطفوی استانداری آذربایجان غربی انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس ایلام بارش برف گرگان قزوین شهرکرد مجلس شورای اسلامی یاسوج خطبه های نماز جمعه هفته پژوهش بارش باران بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و هئیت همراه با حضور در باغ رضوان ارومیه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.   افتتاح یک باب هتل، کلنگ‌زنی یک باب هتل، بازدید از مجتمع گردشگری و تفریحی ستاره سیلوانا، قلعه بدلبو، خانه انصاری، مسجد جامع، مدرسه هدایت و زیرساخت‌های گردشگری دریاچه ارومیه از جمله برنامه‌های یک روزه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان هستند.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟