Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف قرص‌های هیوسین و آنتی‌هیستامین از کیک‌های آلوده خبر داد و گفت: عاملان توزیع کیک‌های آلوده به‌زودی شناسایی می‌شوند.

مسعود زاهدیان در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از کشف بیش از 700 تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: 70 درصد کشفیات ما در استان‌های شرقی کشور رخ می‌دهد و از طرفی در 8 ماهه ابتدایی سال جاری 70 درصد نحوه انجام عملیات‌ها نیز با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته است و از آنجا که قاچاقچیان روزبه‌روز از روش‌های جدید برای جابه‌جایی مواد مخدر استفاده می‌کنند، لذا پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز برای مقابله با قاچاقچیان، متناسب با روش‌های آنها برای جابه‌جایی مواد، راه‌های مقابله‌ای جدید و نوین را انتخاب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت کیک‌های آلوده در کشور گفت: نکته‌ای که در این موضوع وجود دارد این است که کیک‌های آلوده، خارج از شبکه رسمی توزیع، پخش شده‌اند و تاکنون در 10 استان کشور، نمونه‌هایی از کیک‌های آلوده وجود داشته است و به خاطر اینکه این شائبه وجود داشت که برخی از قرص‌های کشف شده حاوی مواد مخدر هستند، لذا پلیس به‌طور ویژه به این موضوع ورود کرده است و تلاش‌ها برای شناسایی عاملان این کار ادامه دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تصریح کرد: قرص‌های هیوسین و آنتی‌هیستامین در آزمایشگاه‌های پلیس شناسایی شده است و به کمک سایر نهادها درحال بررسی موضوع کیک‌های آلوده هستیم.

زاهدیان با بیان اینکه قرص‌های موجود، حاوی مواد مخدر نبوده است، خاطرنشان کرد: حفظ سلامت مردم برای پلیس بسیار حائز اهمیت است و بعد از شفاف شدن موضوع، قطعاً اطلاع‌رسانی نیز خواهیم کرد.

انتهای پیام/4110/

منبع: آنا

کلیدواژه: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کیک های آلوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد

سرهنگ محمد روهنا گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس مواد مخدر و اطلاع از حمل و انتقال مقداری مواد مخدر از استان‌های جنوبی به شهرستان اسفراین بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

او گفت :  ماموران پلیس مواد مخدر با اجرای ایست و بازرسی در محور اسفراین به سبزوارخودرو متهمان را شناسائی کردند،  با سرعت عمل و هوشیاری ماموران ۳ نفر متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت و خودرویشان به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت :  متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد،  پلیس با افرادی که امنیت و سلامت شهروندان را مختل کنند با قدرت برخورد خواهد کرد و انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه