Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمی گفت: بزودی ۳۸ روستای شهرستان اصلاندوز به اینترنت پرسرعت وصل و ۴ روستا نیز سایت جدید تلفن همراه راه اندازی می شود که هدف از اجرای این طرح ها تجهیز این شهرستان به زیر ساخت های ارتباطی است.

«بهروز رزمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 129 روستای دارای سکنه در شهرستان وجود دارد که از تعداد 120 روستا دارای پوشش تلفن ثابت، 104 روستا تحت پوشش تلفن همراه اول و 62 روستا نیز تحت پوش تلفن همراه ایرانسل قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل تصریح کرد: گسترش زیر ساخت های اینترنت در مناطق روستایی و عشایر از دیگر برنامه های وزارت ارتباطات است که در مناطق روستایی استان انجام شده و در مناطق روستایی شهرستان اصلاندوز نیز این فناوری بزودی راه اندازی خواهد شد.

 

این مقام مسئول یادآور شد:  بزودی 38 روستای شهرستان اصلاندوز به اینترنت پرسرعت وصل و 4 روستا نیز سایت جدید تلفن همراه راه اندازی می شود که هدف از اجرای این طرح ها تجهیز این شهرستان به زیر ساخت های ارتباطی است.

 

رزمی خاطر نشان کرد: 749 روستا در استان اردبیل طی سال های اخیر به نسل چهارم تلفن همراه مجهز شده اند که از این تعداد 59 روستا مربوط به شهرستان اصلاندوز است.

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: هم اکنون روستای با خرید مودم می توانند از فناوری اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی بهره مند شوند.

 

وی تاکید کرد: در فاز دوم عملیاتی این طرح نیز 528 روستا در استان اردبیل مجهز به این فناوری خواهد بود که از این تعداد 38 روستای دیگر شهرستان اصلاندوز از فناوری اینترنت بیسیم نسل چهارم بهره مند خواهند شد.

 

رزمی اظهار داشت: این طرح با هدف محرومیت زدایی در مناطق روستای با استفاده از فناوری های نوین و ایجاد شبکه فراگیر پوشش تلفن همراه است.

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ادامه داد: تاکنون 129 سایت ارتباطی جدید برای افزایش پوشش تلفن همراه در استان اردبیل تخصیص یافته که از این تعداد 4 سایت در مناطق قشلاقی شهرستان اصلاندوز نصب و راه اندازی خواهد شد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد بارندگی و سیلاب فعالیت های مسجدی کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل وحدت حوزه و دانشگاه مجلس زیرساخت ارتباطی اینترنت پر سرعت اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، به دلیل سرریز شدن سد خاکی قدیمی این روستا و احتمال شکستگی آن، و با بررسی مدیریت بحران، هلال احمر و دیگر دستگاه ها، دستور تخلیه روستا از سوی مدیریت بحران صادر شد.

۶۰ خانوار ساکن روستای نوده زیرکوه هم اکنون در حال تخلیه و اسکان در شهر آبیز هستند.

مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی: به دلیل ادامه بارش‌ها تا صبح فردا، نیرو‌های امدادی و خدمات رسان در بیشتر نقاط استان به ویژه زیرکوه، خوسف، نهبندان و طبس آماده باش کامل هستند.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • روزی به نام تلفن!
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد