Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، یزدان سیف با اعلام اینکه در شرایط کنونی، آرامش بازار از هر موضوع دیگری مهم‌تر است و باید از ظرفیت مجموعه‌های خدمات رسان مانند میادین و بازارهای میوه و تره بار برای استمرار توزیع کالا و ایجاد آرامش در بازار استفاده کرد، افزود: همه رده‌های سازمان مدیریت میادین- چه در ستاد این سازمان و چه در میادین و بازارهای میوه و تره بار تابعه آن- دغدغه خدمت به مردم دارند و مدیرعامل این سازمان و همکاران ایشان در فضایی دوستانه و حرفه‌ای با نگاه خدمت‌رسانی به مردم خدمات می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیف با اشاره به اینکه امروز مهم‌ترین وظیفه مسئولان، ایجاد آرامش و استمرار در خدمات‌رسانی به مردم است، خاطرنشان کرد: بابت تلاش‌های شبانه روزی دست اندرکاران سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در توزیع انواع کالاها و محصولات از جمله شکر و کمک به ایجاد شرایط آرام برای مردم، از این عزیزان تشکر می‌کنم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه در شرایط دشوار موجود، نقش استراتژیک میادین میوه و تره بار در توزیع محصولات کشاورزی و فرآورده‌های دامی از اهمیت دوچندان برخوردار شده است، گفت: در حال حاضر، بخش بیشتری از محصولات مصرفی مردم تهران از طریق میادین میوه و تره بار تامین می‌شود و به همین دلیل، میزان مراجعه شهروندان به این مراکز خدماتی نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است. 

سید سعید راد با اعلام به اینکه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در هر حال برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم در کنار دولت بوده و خواهد بود، اظهار کرد: این سازمان علاوه بر اقدام به عرضه شکر در ماه مبارک رمضان، در مورد سایر محصولاتی که برای توزیع آنها مشکل وجود داشت نیز با تمام توان ورود کرده و هر گاه لازم باشد در راه کمک به مردم همه بضاعت و ظرفیت خود را به کار می‌گیریم و به این منظور از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ وی با اشاره به فعالیت ۲۲ میدان و ۲۲۴ بازار میوه و تره بار در تهران تصریح کرد: سازمان مدیریت میادین یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های توزیع محصولات غذایی در سطح کشور را در اختیار دارد و توانسته‌ایم از این طریق با حذف واسطه‌ها، فاصله تولید تا مصرف را کاهش داده و ضمن حمایت از تولیدکنندگان داخلی، مایحتاج مورد نیاز شهروندان را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب عرضه کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه به مناسبت شب چله، جشنواره‌ای تحت عنوان «یلدای ۹۸ در میادین میوه و تره بار» تدارک دیده‌ایم که در قالب آن، انواع محصولات از جمله میوه، ماهی و خشکبار را با قیمت‌های به مراتب ارزان‌تر از سطح شهر عرضه می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در این میان، میوه‌های ویژه شب یلدا با قیمت ۴۰ درصد پایین‌تر از میانگین قیمت‌های سطح شهر عرضه می‌شود تا شهروندان بتوانند در شب چله ساعات خوب و خوشی را در کنار خانواده‌های خود بگذرانند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران تامین امنیت شب یلدا شهرداری تهران وزیر صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن نامی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ایلام، گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال از محل بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام مصوب گردید و اختصاص یافت.

وی افزود: مشارکت مردم اساس قدرت جمهوری اسلامی در مواقع بحران‌هاست و در پیشگیری از تلفات در مواقع بحران هر قدر مردم بیشتر مشارکت داشته باشند به آن اندازه، خسارت و تلفات کاهش می‌یابد.

وی با بیان این‌که ایلام از استان‌های شاخص در مدیریت بحران به ویژه مدیریت سیلاب بود، یادآورشد: امسال از نظر میزان نزولات جوی و بارش، ۱۴ میلیمتر بیش از سال ۹۸ بود که در سال ۹۸ خسارات جانی و زیرساختی و مالی زیادی وارد شد.

نامی با تاکید بر رفع مشکل نخاله‌های ساختمانی و پسماندها در حاشیه جاده و مسیرها، یادآورشد: نیازمند هستیم در کنار کار جهادی شهرداران، مردم نیز بیشترین مشارکت را در این حوزه داشته باشند.

وی بیان داشت: قرارگاه مردم‌نهاد در سازمان مدیریت بحران نهاد تشکیل شده که همه سازمان‌های مردم نهاد در آن قرار می‌گیرند و با فعالیت این قرارگاه تلاش می‌کنیم که مشارکت مردم در مدیریت و پیشگیری از بحران بیشتر شود.

معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر این مطلب که کل صنایع باید از پساب‌ها استفاده کنند، گفت: این مهم در قانون بودجه ۱۴۰۳ هم دیده شده و لازم اجرا است.

نامی اضافه کرد: پیوند و هماهنگی خوبی بین مدیران و استاندار ایلام وجود دارد که یک اصل بسیار مهم و پرفایده است و در مواقع بحران می‌تواند بسیار مهم و اثرگذار باشد.

کد خبر 6089108

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • هزینه ۲۰ هزار میلیاردی برای پاکسازی مسیل‌ها از نخاله‌ها
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟