Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: با آغاز طرح زمستانی از اول دی ماه، ۸۸ گروه راهداری در جاده‌های استان مستقر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: براساس طرح ابرار باید سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی کشور آسفالت شود و از آنجایی که از هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی استان تنها چهار هزار کیلومتر تاکنون آسفالت‌ریزی شده، تا آسفالت همه راه‌های روستایی آذربایجان‌غربی فاصله زیادی وجود دارد و بر این اساس، طبق طرح ابرار ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های روستای استان امسال آسفالت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تناژ حمل شده توسط وسایط نقلیه استان امسال ۹.۲ درصد رشد داشته و به بیش از هشت میلیون تن رسیده است، عنوان کرد: امسال حمل سیمان در سطح استان نیز چهار درصد رشد داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ۱۷ هزار و ۹۳۰ دستگاه کامیون در آذربایجان‌غربی فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: ۳۳ هزار نفر راننده باری در استان مشغول به کار بود و ۴۰ هزار نفر از رانندگان نیز دارای کارت هوشمند هستند.

وی با اشاره به اینکه از اول دی ماه، ۸۸ گروه راهداری در جاده‌های استان مستقر می شوند، خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۶۸ گروه ثابت و ۲۰ گروه سیار خواهد بود و در این راستا ۹۰۰ نفر از کارکنان راهدار و ۴۲۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات و ۲۰ دستگاه برف‌روب مکانیزه به کارگیری می‌شود.

شکری با اشاره به اینکه سالن مسافربری سرو در حال تکمیل است و احتمالا در ۲۲ بهمن افتتاح خواهد شد، گفت: این سالن در حال حاضر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل سالن مسافری رازی نیز در حال اجرا است.

انتهای پیام/ ۶۱۰۲۳/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی رسانه ارومیه حمل و نقل جاده ای شکری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح دوشنبه در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان افزود: اکنون ۱۲ پروژه در زمینه‌های تعریض، بهسازی، ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای اصلی و روستایی دشتستان در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: تعریض و بهسازی محور تنگ ارم به نمازگاه، سعدآباد- وحدتیه، احداث پل بزرگ درودگاه و تعمیرات ابنیه راه‌ها از شاخص‌ترین پروژه‌های دشتستان است.

وی یادآور شد: بخشی از پروژه‌های راهداری دشتستان تا هفته دولت و باقی مانده آن تا دهه فجر امسال تقدیم کاربران جاده‌ای خصوصاً مردم این شهرستان می‌شود که منجر به جهش قابل توجهی در ارتقای ایمنی و بهبود راه‌های دشتستان خواهد شد.

کد خبر 6097814

دیگر خبرها

  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد