Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@10:35:08 GMT

۲ هزار واحد مسکن مهر در ایلام فاقد متقاضی هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۳۴۷۵

۲ هزار واحد مسکن مهر در ایلام فاقد متقاضی هستند

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: ۲ هزار واحد مسکن مهر در ایلام فاقد متقاضی هستند.

«علی اصغر منصوربیگی» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: از ۱۸ هزار و ۱۳۳ واحد مسکن مهر استان ۱۶ هزار واحد تحویل متقاضیان شده است.

 

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام تصریح کرد: ۲ هزار و ۱۳۳ واحد نیز فاقد متقاضی یا دارای پرونده در محاکم قضایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منصوربیگی با اشاره به اینکه در شهرستان دهلران بیشترین مشکل در بحث مسکن مهر وجود دارد، افزود: یک هزار و ۲۹۴ واحد در دهلران و ۲۷۸ واحد مسکن مهر در بخش موسیان وجود دارد که با پیگیری های صورت گرفته روند تکمیل آنها به سرعت در حال انجام است.

 

وی افزود: در شهر دهلران ۶۰۶ واحد به متقاضیان تحویل شده و ۶۸۸ واحد نیز در قالب قرارداد سه جانبه مورد تعهد راه و شهرسازی است که بر اساس تفاهم با بهزیستی ۶۰ واحد به افراد تحت حمایت این نهاد واگذار و ۱۰۸ واحد نیز به مددجویان کمیته امداد و مابقی از طریق فراخوان واگذار شد.

 

منصور بیگی یادآور شد: با توجه به قراردادهای قبلی سقف تسهیلات ۲۵۰ میلیون ریال است که تلاش می شود با اخذ مصوبه شورای تامین مسکن استان این تسهیلات تا ۴۵۰ میلیون ریال افزایش یابد که لازمه این کار پیگیری برای گذراندان مراحل اداری و اجرایی است.

 

معاون راه و شهرسازی ایلام از عزم جدی مدیریت ارشد استان برای تعیین تکلیف و تخصیص اعتبار جهت تکمیل زیرساخت های مسکن مهر دهلران و موسیان در نشست شورای تامین مسکن استان خبر داد.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد روزنامه مجلس بارندگی و سیلاب طرح ملی فهما مسکن مهر مسکن مسکن مددجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن

سجاد امینی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در مراسم واگذاری ۱۱ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به متقاضیان در فرمانداری قصرشیرین، گفت : به منظور ساخت مسکن ملی به متقاضیان تایید شده، ۸۰۰ هکتار زمین سال گذشته آماده سازی شد و واگذاری زمین برای ساخت به ۳۵ هزار خانوار آغاز شده و از این حیث کرمانشاه در بین استان‌های کشور رتبه نهم را دارد.

وی با بیان اینکه از تعداد چهار میلیون ساخت مسکن توسط دولت سیزدهم، سهمیه استان کرمانشاه یک چهارم معادل ۱۱۹ هزار و ۸۵۰ نفر بوده است، اظهار کرد: همچنین در زمینه واگذاری مسکن در قالب طرح جوانی جمعیت استان کرمانشاه در رتبه چهارم قرار دارد.

فرماندار قصرشیرین در این جلسه گفت: از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی مسکن در طرح ملی نهضت مسکن این شهرستان ۶۵۳ نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند که به همه آنها زمین و تسهیلات مالی برای احداث خانه واگذار می‌شود.

محمد نجفی افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان درخواست ۲ هزار و ۳۱۰ نفر به دلیل نداشتن شرایط لازم رد و ۴۶۰ نفر نیز انصراف دادند که به همین منظور نقشه تفکیکی ۳۶ هکتار مورد نظر توسط مشاور بنیاد مسکن تهیه شده و روند تسطیح و واگذاری زمین برای ساخت خانه متقاضیان قصرشیرین در دست اقدام است.

وی گفت: ۵۲ نفر در طرح جوانی جمعیت این شهرستان ثبت نام کردند که امروز ۱۱ مورد زمین به متقاضیان واگذار شد و سند تک برگ ۱۵ نفر از این متقاضیان در دست اقدام است که به زودی تحویل آنها می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • پیام مشخص از بازار مسکن؛ جمعیت خانه‌ندار‌ها چه می‌گوید؟
  • جمعیت خانه‌ندار‌ها
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن