Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@08:25:59 GMT

صنایع اجازه مصرف مازوت ندارند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۵۳۵۷۷

صنایع اجازه مصرف مازوت ندارند

دادستان اراک گفت: شرکت پالایشگاه، پتروشیمی و نیروگاه صنعت سبز نیستند و به محض بهره‌گیری از مازوت با این صنایع آلاینده برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، عباس قاسمی صبح امروز طی نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: شرکت پالایشگاه، پتروشیمی و نیروگاه صنعت سبز نیستند و به محض بهره‌گیری از مازوت با این صنایع آلاینده برخورد قاطع صورت می‌گیرد، چرا که نباید آرامش روانی و سلامت فیزیکی افراد آسیب ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: تمام تلاش دستگاه قضایی ارتقاء و توسعه شهر و سواد رسانه‌ای، ایجاد آرامش لازم برای مردم، حضور در شهر از باب مدعی‌العموم، مباحث مربوط به حقوق عامه، کنترل جرم و جنایت به ویژه در مناطق حاشیه شهر است.
دادستان اراک افزود: ملاک و معیار احقاق حق افراد بر اساس قانون است و در تلاش هستیم حتی الامکان به مباحث سیاسی ورود نکنیم و از افرادی که در راستای اعتلا و ارتقای کشور و به تبع آن استان گام برمی‌دارند و معتقد به جمهوری اسلامی باشند، دفاع  کنیم.
 قاسمی با اشاره به اولویت جرم‌های صورت گرفته در سطح شهر اراک گفت: طی 9  ماه سال جاری توهین به اشخاص عادی با تشکیل ۵ هزار فقره، سرقت‌های خرد با 5 هزار و ۷۱ فقره پرونده، ضرب و جرح عمدی با 4 هزار و ۶۲۰ پرونده، ایجاد صدمه غیرعمدی بر اثر تصادفات ۳هزار و ۷۴۹پرونده، نگهداری مواد مخدر با 2 هزار و ۶۹ پرونده، تخریب هزار و ۸۲۳ پرونده، کلاهبرداری هزار و ۷۲۴پرونده، افترا یک هزار و ۶۳۸ پرونده، تسهیل مال از طریق نامشروع هزار و ۳۶۲پرونده به ترتیب اولویت بیشترین جرائم در سطح شهر اراک است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک تصریح کرد: در سطح استان نیز سرقت نخستین جرم، سپس توهین، ضرب و جرح عمدی، تصادفات، تهدید، تخریب، کلاهبرداری، نگهداری مواد مخدر، افترا، خیانت در امانت به ترتیب جرائم اولویت‌دار استان است که طی 9 ماه سال جاری رخ داده است.
قاسمی با بیان اینکه ۳۱۴ مورد قانونی در حیطه وظایف دادستان است، گفت: ورود به حوزه‌های محیط زیست، منابع طبیعی، اراضی، بهداشت عمومی، مواد مخدر و سرقت، اقدامات پس از خروج از زندان و حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان، حوزه‌های ضابطین عام و خاص، حوزه انتخابات، تبلیغات، حمایت از مردم جامعه و دفاع از آزادی‌های مشروع، احیای حقوق عامه و دفاع از گروه‌ها و سازمان‌ها از جمله وظایف دادستانی است.

در حال به روز رسانی

منبع: فارس

کلیدواژه: اراک صنایع مواد مخدر پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم

آفتاب‌‌نیوز :

مسوولان عالی قضایی کشور طی روز‌های دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت ماه، عازم شهر‌های مختلف استان هرمزگان شدند.

حجت الاسلام محمد موحدی آزاد دادستان کل کشور به همراه هیأت عالی قضایی نیز در روز نخست از این سفر به صورت سرزده از شعب مختلف دادگاه‌های تجدیدنظر و دادسرای شهرستان بندرعباس بازدید کرد.

وی در دیدار چهره به چهره و گفت و گوی صمیمانه با برخی از قضات و کارکنان علاوه بر شنیدن درخواست‌های آنان، به بررسی تعدادی از پرونده‌های شعب از نظر نوع و نحوه رسیدگی و مواردی از این قبیل نیز پرداخت و اظهار کرد: همچنین از رسیدگی سریع همراه با دقت به پرونده‌ها نبایدغافل شد.

این مقام عالی رتبه قضایی در توصیه به کارکنان قضایی و اداری این مجموعه‌ها عنوان کرد: محور قرار دادن سند تحول قضایی برای پیشبرد امور و انجام وظایف محوله در خدمت رسانی مطلوب‌تر به مردم امری ضروری است.

 حجت الاسلام موحدی آزاد با بیان اینکه سند تحول قضایی ریل گذاری اصولی برای تعامل و ارایه خدمت بهتر به مردم است، تصریح کرد: انتظار می‌رود تمامی فعالان حوزه قضایی از راهکار‌های بنیادین و جامع این سند در برنامه ریزی‌های خود برای جلب رضایت مردمی بهره بگیرند.

 دادستان کل کشور همچنین در سفر به میناب افزود: قضات ما از تمام ظرفیت‌های قانونی برای اعطای نهاد‌های ارفاقی به زندانیان در راستای کاهش جمعیت زندان و رفتن به سمت کاهش آسیب‌های اجتماعی بهره می‌گیرند، با این وجود در مواجه با مجرمان مرتبط با جرایم خشن به ویژه قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ که زندگی مردم را به آتش اعتیاد می‌سوزانند هیچ گونه ترحمی نداشته و نخواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه دیروز در امامزاده ابراهیم
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود
  • «یسنا» پیدا شد / ورود دادستان به موضوع
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود