Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: مراسم گرامیداشت ۹ دی‌ماه به‌صورت ویژه برگزار شود. ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی یوم‌الله 9 دی و ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی که در دفتر امام‌جمعه سمنان برگزار شد اظهار داشت: مردم استان سمنان مردمی انقلابی هستند و در برهه‌ها و صحنه‌های مختلف در میدان دفاع از انقلاب حاضر و آماده بوده و هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت یوم‌الله 9 دی و دهه مبارک فجر گفت: این مناسبت‌ها از مناسبت‌های بسیار مهم و حائز اهمیت کشور محسوب می‌شوند و باید مراسم گرامیداشت این مناسبت‌ها به‌صورت ویژه‌ای برگزار شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اظهار داشت: حضور مردم در برنامه‌های یوم‌الله 9 دی و دهه فجر از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید متولیان امر نسبت به حضور مردم در ویژه‌برنامه‌های این مناسبت‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

اجتماع باشکوه یوم‌الله 9 دی در مصلی وحدت گرگان و با حضور سردار غیب‌پرور برگزار می‌شودقم| " 9 دی " به فرصتی برای تبیین نقش رهبرانقلاب در عبور از فتنه‌ها تبدیل شود

آیت‌الله شاهچراغی عنوان کرد: مردم سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و لازم است آگاهی بخشی و بصیرت دهی به مردم و دوستداران انقلاب موردتوجه قرار داشته باشد و سعی شود با این آگاهی بخشی‌ها دل دوستان انقلاب شاد و امیدوار شود.

وی بیان داشت: روز گذشته رهبر معظم انقلاب فرمودند «من سخت به آینده امیدوار هستم و یاس و ناامیدی در کار نیست».

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در مورد ارتباط روحانیت با مردم اظهار داشت: روحانیت از مردم، مردم از دولت و دولت نیز از مردم است و همه ملت ایران در یک صف واحد برای عزت و اقتدار و دفاع از کیان انقلاب و نظام قرار دارند.

آیت‌الله شاهچراغی بیان کرد: صلاح و فساد هر فردی در 2 چیز است؛ اول دل و دوم زبان؛ اگر زبان و دل انسان سالم بود؛ انسان صالح و در مسیر درست قرار می‌گیرد و اگر غیر از این بود؛ انسان به فساد و تباهی دچار می‌شود.

وی تأکید کرد: صلاح و فساد هر انسانی به ایمان و عمل فرد مرتبط است؛ بنابراین باید همت شود تا ایمان و عملمان مطابق دستورات و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد.

انتهای پیام/363/ ع

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد

محمد دلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: آزمون مرحله اول طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در استان سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این آزمون جمعه ۱۴ اردیبهشت برگزار شده است، افزود: این آزمون در شهرستان‌های شاهرود به نشانی خیابان فروغی، خیابان طالقانی سالن شهید سلیمانی و در سمنان به نشانی بلوار ولیعصر خیابان بعثت روبروی پارک سنگی و مجتمع فرهنگی ولایت برگزار شده است.

رئیس اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه حافظان قرآن کریم در رشته‌های ۱۰ جز، ۲۰ جز و ۳۰ جز در این آزمون شرکت کردند افزود: پس از قبولی در مرحله اول که به صورت کتبی برگزار می‌شود سپس حدود دو ماه دیگر مرحله دوم به صورت شفاهی برگزار خواهد شد.

دلالی با بیان اینکه پذیرفته شدگان مرحله اول و دوم حائز دریافت مدرک تخصصی در سه، چهار و پنج خواهند شد که معادل دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس است، تاکید کرد: افراد متقاضی دریافت درجه دو و یک نیز به مرحله سوم و چهارم آزمون راه پیدا کرده و پس از قبولی مدرک معادل کارشناسی ارشد و دکتری دریافت خواهند کرد

کد خبر 6095512

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل
  • مسابقات تیراندازی با کمان سنتی سبزوار به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت
  • آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت شهادت امام صادق(ع)/ عزاداری شامگاه شهادت رئیس مذهب در بارگاه رضوی
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)