Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احمدی گفت: تجمع بزرگ یوم‌ الله ۹ دی حضور سردار «غلامحسین غیب‌پرور» در مصلی وحدت گرگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» امروز (چهارشنبه ۲۷ آذر) در جلسه هماهنگی برگزاری تجمع یوم‌ الله 9 دی با بیان اینکه 9 دی غدیر انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، گفت: اگر مردم به ویژه خواص پیام غدیر را درک می‌کردند فتنه‌های بزرگ بعد از آن رخ نمی‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: کسانی که آیات الهی را نادیده گرفتند و با این رخداد بزرگ کورکورانه برخورد کرده بودند، فتنه به پا کردند.

 

وی تصریح کرد: 9 دی فریاد کسانی بود که با بصیرت آنچه را که دیگران در آیینه نمی‌دیدند در خشت خام مشاهده کردند و نجات یافتند.

 

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: بر مدار ولی خدا حرکت کردن سبب عزت و شرف یک ملت می‌شود و دور شدن از مسیر ولی الهی ما را در مسیر شیطان قرار می‌دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: فاجعه‌آفرینان تاریخ اسلام کسانی هستند که در مسیر ولایت الهی حرکت نکردند و چشم‌هایشان را بر روی حق و حقیقت بستند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان اظهارداشت: تجمع یوم‌الله 9 دی در گرگان مرکز استان، ساعت 9:30 روز (دوشنبه 9 دی) با سخنرانی سردار غلامحسین غیب‌پرور، جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (علیه السلام) در مصلی وحدت گرگان برگزار می شود.

 

 

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد شیراز بارندگی و سیلاب حوزه علمیه وحدت حوزه و دانشگاه طرح ملی فهما حماسه 9 دی حجت الاسلام احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۳۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان

سردار یحیی الهی در گفتگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی و اینکه اشخاصی که با سو استفاده از محصولات از یکی از شرکت‌های لبنی شهر خرم‌آباد و توزیع خارج از قیمت مصوب آنها در بازار، مراتب در دستور کار مأموران این پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی دو نفر را دراین‌رابطه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها دستگیر که در تحقیقات انجام شده و با مواجه‌شدن با اسناد و مدارک به بزه ارتکابی معترف شدند.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه، تصریح کرد: در بررسی کارشناسی کل مبالغی که به‌صورت غیرمجاز توسط متهمان اخذ شده مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی با بیان ادامه‌داشتن طرح‌های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان در مبارزه با جرایم اقتصادی خاطرنشان کرد: سامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی در کلیه ساعات شبانه‌روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اخبار شهروندان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اساتید حوزه علمیه خواهران در مسیر تربیت فرزندان جامعه می‌کوشند
  • اجتماع باشکوه مردم گرگان در حمایت از "طرح نور"
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است