Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید خاور زمینی در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری فراخوان دعوت از کسانی که در حوزه کاری پدافند غیرعامل به صورت علمی کار می‌کنند خبر داد و گفت: طبق تصمیم اتخاذ شده با مبانی علمی پیش می رویم و از کارهای سلیقه‌ای دور خواهیم شد.

خاور زمینی با بیان اینکه در راستای فعال کردن کمیته علمی کسانی که علاقمند به این حوزه هستند و بدون چشم داشت مادی وارد کار می شوند مورد توجه خواهند بود، گفت: فعالیت ها را به سمت مشارکت دادن شهروندان در موضوع پدافند غیر عامل سوق خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون افراد بسیاری برای این انجمن اعلام آمادگی کرده اند که توانایی‌های علمی آنها سنجیده می شود، گفت: با استفاده از تجربیات کاری و علمی به دست آمده مجموعه ای ایجاد می‌شود که از دستاوردهای موجود در جامعه استفاده کند.

خاورزمینی با بیان اینکه نباید تجربه ها را نادیده گرفت کمااینکه گاه کارشناسان پیشنهاداتی ارائه می‌دهند که موجب حفظ جان و مال مردم می‌شود، گفت: در دانشگاه ها و مراکز پرورش متخصصان فراخوان ارائه شده تا مجموعه ای پربار ایجاد شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان همدان با بیان اینکه تشکیل انجمن ها نباید به عده ای خاص محدود شود، گفت: پدافند غیر عامل استان همدان ۱۱ کارگروه دارد که یکی از این آنها کارگروه امنیتی -  انتظامی است که به این بخش ورود نمی‌کنیم اما ۱۰ کارگروه دیگر باید با توجه به تخصص و توجه به مبانی علمی پیش بروند.

وی گفت: تغذیه فکری و کمک برای حل مسئله و در مجموع ایجاد هیئت اندیشه ورز در کمیته علمی دنبال می شود.

خاورزمینی با بیان اینکه کمیته علمی برای حل مشکلات پدافند غیر عامل راه حل ارائه می دهد، گفت: باید ساختاری پایدار تعریف شود.

کد خبر 4801487

منبع: مهر

کلیدواژه: پدافند غیرعامل همکاری علمی استانداری همدان بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس ایلام بارش برف گرگان قزوین شهرکرد مجلس شورای اسلامی یاسوج خطبه های نماز جمعه بیرجند بارش باران هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم وارد یاسوج شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با استقبال استاندار و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج شد.

محمدعلی زلفی صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با هدف شرکت در مراسم گرامیدشت هفته معلم و حضور در دانشگاه و دیدار با اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و همچنین بازدید از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های اخیر در بخش‌های مختلف دانشگاه یاسوج به این شهر سفر کرد.

دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سر در دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، بازدید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه یاسوج، نشست آمایش آموزش عالی(با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه ها و...)، نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه یاسوج در قالب نشست گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... برنامه‌های این سفر یک روزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر