Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: گروه تولید «پایتخت ۶» در آلوده‌ترین روزهای پایتخت در هوای پاک شیرگاه مازندران مشغول کارند تا این سریال محبوب را برای پخش در نوروز آماده کنند.


به گزارش همشهری آنلاین، در تازه‌ترین تصویری که از بازیگران اصلی فصل ششم «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم منتشر شده، چهار عضو خانواده نقی معمولی، سه عضو خانواده بهبود فریبا، ارسطو عامل و رحمت دیده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته این تصویر احتمالا بزرگ شدن پسر دوم بهبود و برادر کوچک‌تر بهتاش است که اینجا کنار برادرش نشسته و شاید در پیش بردن داستان نقش داشته باشد. ضمن اینکه خبری از عمو پنجعلی در این فصل نیست.
چهره‌های تازه نقی، ارسطو و رحمت و البته بهتاش و چهره‌های تکراری هما، فهیمه و دوقلوهای افسانه‌ای سارا و نیکا روندی است که در هر فصل «پایتخت» تکرار شده و در فصل ششم آشکارتر از گذشته به چشم می‌خورد. محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهرانفر، هومن حاجی‌عبداللهی، نسرین نصرتی، بهرام افشاری و سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران ثابت این مجموعه هستند.
اگر همه چیز بر اساس برنامه پیش برود، «پایتخت ۶» نوروز ۹۹ روی آنتن شبکه یک می‌رود و از همین حالا می‌توان پیش‌بینی کرد پربیننده‌ترین سریال نوروزی خواهد بود؛ مگر اینکه اتفاقی پیش‌بینی‌نشده رخ دهد!
برچسب ها: پایتخت

منبع: خرداد

کلیدواژه: پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس

تصویری جدید از سارا خادم الشریعه روی جلد یک مجله منتشر شده است.

طرفداری | تصویر سارا خادم الشریعه شطرنج باز ایرانی روی نسخه اسپانیایی وجله وگ آمریکا قرار گرفت.

سارا خادم الشریعه پس از کش و قوس‌های فراوان، تصمیم گرفت به اسپانیا مهاجرت کند و حالا تصویر شطرنج‌باز ایرانی، روی جلد یک مجله قرار گرفته است.

وُگ یک مجله ماهانه مد و سبک زندگی آمریکایی است که موضوعات زیادی از جمله مد، زیبایی، فرهنگ و زندگی را پوشش می‌دهد. وُگ ابتدا در سال ۱۸۹۲ در نیویورک سیتی به عنوان روزنامه هفتگی شروع به کار کرد، قبل از این که سال‌ها بعد به ماهنامه تبدیل شود. در حال حاضر، ۲۶ نسخه بین‌المللی از مجله وجود دارد.

تصویر سارا خادم الشریعه روی جلد نسخه اسپانیایی این مجله قرار گرفته است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تغییر چهره بازیگر «پایتخت» بعد از ۵ سال/ عکس
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • بارش رحمت الهی را در حرم شاهچراغ ببینید+ فیلم
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش