Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد گفت: یکی از انتقاداتی که بر معاونت آموزشی وارد است نظارت بر اساتید فقط در خصوص حضور استاد در کلاس درس نیست و باید بر اخلاق و نحوه تدریس اساتید نظارت شود.

محمد جواد فتحی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در مسائل دانشجویی با چهار محور مطالبات صنفی، آموزشی و پژوهشی، فرهنگی و مطالبات اداری و مالی روبرو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی با اشاره به مطالبات صنفی مطرح کرد: بروزرسانی کتاب‌های مرجع کتابخانه مرکزی، با وجود چند برابر شدن هزینه‌های زندگی خرید کتاب مرجع و مورد نیاز تبدیل به امر محال شده است هیئت رئیسه دانشگاه نسبت به طرف کردن این معضل اقدام کنند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد با اشاره سرویس رفت و آمد برای دانشجویان تصریح کرد: عدم اختصاص سرویسی برای رفت و آمد پسران از درب ورودی دانشگاه به دانشکده فنی و ادبیات که بار‌ها پیگیری شده است و ازطرف مسئولین دانشگاه قول برطرف کردن این مشکل را داده اند، اما اقدامی نشده است.
وی با اشاره به مطالبات آموزشی و پژوهشی دانشجویان اظهار کرد: یکی از انتقاداتی که به معاونت آموزشی وارد است مهارت محوری به جای مدرک محوری بودن معاونت است بحث نظارت بر اساتید فقط در خصوص نظارت به حضور استاد در کلاس درس نیست و باید بر اخلاق و نحوه تدریس اساتید نظارت شود.
فتحی در ادامه یادآورشد: اطلاع رسانی به موقعه و درست در خصوص تعطیلی و عدم تعطیلی کلاس‌ها در زمان‌های خاص است چرا که عدم اطلاع رسانی دانشگاه کانال‌های دیگر شروع به شایعه پراکنی در فضای علمی دانشگاه می‌کنند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد خاطرنشان کرد: معاونت پژوهشی دانشگاه مطالبه خیلی از دانشجویان مطرح شده است عدم راهنمایی درست و احترام متقابل به مراجعه کنندگان به معاونت پژوهشی است این معاونت همانند معاونت فرهنگی باب پاسخگویی در مقابل دانشجویان تشکل‌های دانشجویی و انجمن‌های علمی باز کند.
وی با اشاره به مطالبات فرهنگی افزود: چرا در تابستان دانشجویان فعال شناسایی نمی‌شوند و با آن‌ها جلسه برگزار نمی‌شود که موضوعات کلی و محوری سال مشخص شود و در طول سال دانشجویی که وظیفه آن درس خواندن است با انبوه کار‌های اجرایی مواجه نکردد.
فتحی مطالبات اداری و مالی تاکید کرد: چرا به موقعه حقوق کار دانشجویی پرداخت نمی‌شود یا وقتی پرداخت می‌گردد مبلغی از آن کاسته شده است. مگر بین کارمندان و کار دانشجویی تفاوتی است که حقوق آن‌ها به موقع پرداخت می‌شود و حقوق دانشجویان با تاخیر.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد در ادامه بیان کرد: چرا کار کرد پیمانکاران در بستن قرارداد توسط آن‌ها لحاظ نمی‌شود و این امر باعث شده پیمانکار فضای سبز دانشگاه کم کم تبدیل به فضای خشک کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهرکرد مطالبات دانشجویان روز دانشجو بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 

 به گزارش قدس خراسان، ظهر شنبه هشتم اردیبهشت ماه همزمان با خیزش جهانی جامعه دانشگاهیان علیه جنایت‌ها و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و پس از برخورد شنیع پلیس آمریکا با جامعه اساتید و دانشگاهیان حامی فلسطین در دانشگاه‌های این کشور، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مشهد برای محکومیت این اقدام دولت آمریکاف جلوی درب دانشگاه فردوسی مشهد تجمع ضداستکباری برگزار کردند. 

در این مراسم که با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های مشهد برگزار شد، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد از نوشتن نامه‌ای به نمایندگی از جامعه دانشگاهی مشهد خطاب به رؤسای ۳۸ دانشگاه آمریکا، در حمایت از دانشجویانی که شجاعانه با وجود سرکوب شدید پلیس آمریکا، با تحصن و تجمع صدای مردم مظلوم غزه شدند، خبر داد. 

در متن نامه مسعود میرزایی شهرابی آمده است « به عنوان آموزگاران، ما باید از آرمان صلح و عدالت دفاع کنیم و اطمینان حاصل کنیم که جوامع دانشگاهی ما فضای امنی برای تحقیق انتقادی و حمایت از آرمان‌ صلح و عدالت هستند.» 

در خلال این مراسم که با رجزخوانی، شعرخوانی و شعارهای ضدصهیونیستی دانشجویان مشهدی ادامه پیدا کرد، بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی نیز قرائت شد و پس از آن، رسول نوروزی، رئیس ناحیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی ضمن سخنرانی به نقش دانشگاه‌های حامی فلسطین در آینده آمریکا اشاره و تاکید کرد: این خیزش جامعه نخبگانی همه معادلات آینده جهانی را برهم خواهد زد.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان  آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا