Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوبت یازدهم مزایده سراسری فروش اموال تملیکی و مازاد مازاد بانک ملی ایران در سال جاری، به زودی برگزار می شود.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، متقاضیان خرید می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از ساعت 10 صبح روز 27 آذرماه به بخش مناقصه و مزایده در قسمت اخبار سایت بانک و یا سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

setadiran.ir بخش مزایده مراجعه کنند.

ضمنا ارایه پیشنهاد صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و حداکثر تا ساعت 17 روز 8 دی ماه امکان پذیر است و تاریخ بازگشایی الکترونیکی پاکت ها نیز روز 9 دی ماه خواهد بود.

لازم به ذکر است، اطلاعات مزایده در روزهای 28 و 30 آذرماه در روزنامه های کیهان و جمهوری اسلامی نیز اطلاع رسانی خواهند شد.

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر دهگانه جذاب ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس تصاویر دیدنی‌ از چهار گوشه جهان تصاویر: اثر هنری با کفش پاشنه بلند در اعتراض به زن کشی عکاسی از آرواره کوسه‌ها از فاصله نزدیک فرود در خطرناک‌ترین فرودگاه جهان تصاویر: دختران مکانیک در شهرزیبا تصاویر: پاییز هزار رنگ، زیبا‌ترین فصل خدا تصاویر: آتش سوزی در کالیفرنیا‎ ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار تقدیر از بانک ملی ایران به عنوان بانک برتر و پیشرو در ارائه خدمات و تسهیلات بازارهای سهام جهان تحت تاثیر برگزیت و جنگ تجاری الزامی شدن استفاده از رمز پویا از اول دی ۹۸ بانک ملت در موفقیت های وزارت نفت بسیار موثر بوده است گابریل در بیدادگاه بخش مهمی از منابع بانک‌ها به تولید اختصاص یافته است رمز دوم یکبار مصرف کارت‌های بانک صادرات ایران با موفقیت از اول دی‌ماه عملیاتی خواهد بود پایان تجمع هواداران ناراضی استقلال با دخالت پلیس ضد شورش ادعاهای مطرح شده درفضای مجازی به نقل از رئیس کل بانک مرکزی را تکذیب کرد تقدیر از عملکرد تجارت‌نو در همایش مدیریت جهادی کاهش صادرات نفت روسیه در سال ۲۰۲۰ اختلاف میان نرخ مصوب برنج با بازار آزاد تامین بودجه طرح فاضلاب ماهشهر و بندرامام خمینی(ره) از سوی پتروشیمی بندر امام ضرورت حمایت از توسعه صنعت پتروشیمی با هدف گسترش بازارهای صادراتی تمامی مكان های كشور دارای كدپستی ده رقمی شده اند شاخص بورس رقم ۳۵۰ هزار واحد را پست سر گذاشت فروش طیف متنوعی از فراورده‌های پالایشگاهی در بورس انرژی ​اول تجاري بعد سواري ​اعتماد بيش از حد معرفی بزرگترین صنایع بورسی پرطرفدارترین ها بهترین سوپ برای بهبود آنفلوانزا چیست؟ پربیینده ترین ها پربحث ترین ها سهم هر ایرانی از بودجه سال ۹۹ چقدر خواهد بود؟ پیش‌فروش نقدی ۶ محصول سایپا فردا ۲۱ آذر+ جدول عبور با سرعت زیاد از روی سرعت گیر چه بر سر خودرو می آورد خریداری ۸۵ میلیون دلار تجهیزات برای بندر چابهار توسط هند‌ دلار در آستانه ورود به کانال ۱۲ هزار تومان آخرین تحولات بازار مرغ در آستانه شب یلدا ایرلاین برتر سال ۲۰۱۹ اعلام شد ترکیه و افغانستان تهدیدی برای بازار پسته ایران نیستند نرخ ارزهای دولتی افزایش یافت + جدول تلاش مشتریان آسیایی برای تنوع بخشی به منابع تأمین نفت اعضای جدید هیات مدیره بانک کارآفرین انتخاب شدند در لایحه بودجه 99 دخل و خرج کلی دولت حدود ۱۴ درصد بالا رفته قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۰۹/۲۰ افزایش ۳۰ درصدی بارش‌ها قیمت خودروهای ایران خودرو امروز ۹۸/۰۹/۲۰ سکوی نفتی امیرکبیر؛ نمادی از حاکمیت ایران در خزر آمادگي ايران خودرو براي توليد روزانه 400 دستگاه خودرو دوگانه سوز قیمت سبد نفتی اوپک به ۶۵ دلار و ۶۶ سنت رسید افزایش شاخص دلار در بازارهای جهانی کاهش ۵ درصدی واردات کشور تجارت خارجی ایران پیچیده ترین نوع تجارت در جهان است   (۱ نظر) صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۵۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس

حمیدرضا جلایر گفت: با توجه به برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال جاری، طی روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت ماه) بیش از ۱۷۰ گروه عملیاتی در شهرستان‌های محل برگزاری نوبت اول آزمون سراسری و ۴۰۰ نفر پرسنل در نقاط مختلف استان مستقر هستند تا در صورت بروز حادثه، در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق اقدام کنند.

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بیان کرد: از روز‌های قبل از برگزاری آزمون، چک لیست‌های کنترل و نظارت برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی بررسی و تکمیل می‌شوند.

او اظهارکرد: گروه‌های ویژه عملیاتی همچنین تا پایان برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در نقاط مختلف استان مستقر و در حالت آماده‌باش خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در نوبت اول
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • واگذاری املاک مازاد وزارت کار
  • بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود
  • مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید
  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس